וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחבור לים מדר? "מריו הזוניה על סף חתימה בפרטיזן בלגרד"

דיווח: הכוכב הקרואטי בדרך לקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ'. לפי התקשורת הסרבית, גם ליאו ווסטרמן וז'ופרי לוברן על הכוונת

תקציר משחק 3: ריאל מדריד - ברצלונה 66:81/ספורט1

שלשום (חמישי) התבשרה פרטיזן בלגרד על שובה ליורוליג, באמצעות הכרטיס החופשי שהוענק לה חרף כישלונה ביורוקאפ בעונה החולפת, וכעת מסתמן כי ז'ליקו אוברדוביץ' בדרך להנחית רכש מרשים ראשון בסגל לעונה הבאה. מריו הזוניה על סף חתימה בפרטיזן, כך דווח ב"ספורטאנדו".

הזוניה (27, 2.03) בילה את העונה האחרונה באוניקס קאזאן, אך לא ימשיך בקבוצה שאיבדה את מקומה ביורוליג עקב פלישת צבא רוסיה לאוקראינה. רק אתמול הגיב הפורוורד הקרואטי, שנבחר במקום החמישי בדראפט 2015 על ידי אורלנדו מג'יק, לשובה של פרטיזן ליורוליג יחד עם ולנסיה: "אין כאן שום דבר חדש עבורן, שתיהן אמורות להיות חברות קבע ביורוליג. מהלך מצוין", כתב הזוניה, שצפוי לשתף פעולה עם רכז נבחרת ישראל ים מדר.

מדובר בסוג של סגירת מעגל עבור הזוניה, שלפני עשור היה מחוזר על ידי מאמן פרטיזן דאז, דושקו וויושביץ', אולם בחר בסופו של דבר להצטרף לברצלונה.

שחקן פנאתינייקוס מריו הזוניה. מתוך הטוויטר של ברצלונה, אתר רשמי
מסתמן שיתוף פעולה שלו עם ים מדר. מריו הזוניה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של ברצלונה

על פי התקשורת הסרבית, מדובר בחיזוק הראשון מתוך מספר שמות בכירים שעשויים להגיע למועדון הפאר מבלגרד. גם הרכז הצרפתי ליאו ווסטרמן, ובן ארצו הסנטר ז'ופרי לוברן, הוזכרו כמועמדים לחזק את הסגל של אוברדוביץ' שנחוש לבנות קאדר תחרותי לקראת חזרת הקבוצה ליורוליג אחרי שמונה שנות היעדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully