וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תשתתף ביורוקאפ, ולנסיה ופרטיזן בלגרד ביורוליג

16.6.2022 / 14:30

הנהלת היורוליג הכריעה את זהות המשתתפות בעונת 2022/23. האדומים נמנו בין 20 המשתתפות במפעל המשני, קבוצתו של ים מדר והספרדים במפעל הבכיר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.6/ספורט1

הנהלת היורוליג התכנסה היום (חמישי) לדיון שיעצב את עונת 2022/23. היא אשררה מחדש את הרחקתן של הקבוצות הרוסיות, חילקה את שני הכרטיסים החופשיים שנותרו למפעל הבכיר ואישרה את רשימת 20 המשתתפות ביורוקאפ.

הפועל תל אביב, הקבוצה הישראלית היחידה שנרשמה למפעל המשני של היורוליג, נכללה ברשימה הסופית ותשתתף במפעל אירופי שאינו במסגרת פיב"א בפעם הראשונה. זו גם ההופעה הראשונה שלה מאז 1996 באחד משני המפעלים המובילים.

השם המעניין ביותר שנכלל ברשימה הוא של אלופת אוקראינה פרומיטיי, שזכתה אשתקד בתואר עם ננו גינזבורג, ונאלצה להפסיק את פעילותה ולפרוש באמצע העונה מליגת האלופות בשל המלחמה שפרצה. המאמן הישראלי צפוי להמשיך בתפקידו גם בעונה הבאה, והתכנון הוא שהקבוצה תתאמן ותשחק בלטביה עד להודעה חדשה.

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
הפועל תל אביב בדרך ליורוקאפ. דני פרנקו/דני מרון

בנוסף, ליורוקאפ הצטרפה לונדון ליונס, שמנסה לפלס את דרכה לבמות המרכזיות של הכדורסל האירופי; ופאריס, שתחליף את לוולואה, קבוצתו בשנתיים האחרונה של תומר גינת.

עוד ברשימה: בורסאספור, בודוצ'נוסט, חובנטוד בדאלונה, צדביטה לובליאנה, גראן קנאריה, בורק, אולם, המבורג, פרומיתאס פטראס, טרנטו, לייטקאבליס, ורוצלאב, אנקרה, קלוז' נאפוקה, ונציה, ברשיה.

עוד בוואלה!

למרות המיקום הנמוך: בהפועל תל אביב שוקלים רישום לאירופה

לכתבה המלאה
ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
בשנה הבאה ביורוליג. מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

באשר ליורוליג, הוחלט כי שתי הקבוצות שיקבלו את הכרטיסים החופשיים הינן ולנסיה ופרטיזן בלגרד. כזכור, קבוצתו של ים מדר פספסה את הכרטיס דרך הליגה האדריאטית אחרי הפסד בסדרת גמר הפלייאוף לכוכב האדום, אך בכל זאת תשתתף במפעל הבכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully