וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך השב: סי ג'יי האריס חתם בהפועל חולון לשנתיים הקרובות

הקלע בן ה-31, שנבחר כשחקן הסגולים לחמישיית העונה בליגת האלופות של פיב"א, חזר בחוזה ללא אופציות יציאה והפך לחיזוק הראשון של האלופה

חגיגות האליפות של הפועל חולון/דני מרון

אלופת המדינה, הפועל חולון, הודיעה הערב (שבת) על חיזוק ראשון לקראת העונה הקרובה, ומדובר בפנים מוכרות ואהובות בקרב הקהל הסגול: סי ג'יי האריס חתם לשנתיים במועדון ללא אופציות יציאה, ויחזור לקדנציה שנייה בחולון אחרי שכיכב בשורותיה בעונת 2020/21.

הגארד בן ה-31 (1.91 מ'), שנבחר כשחקן הסגולים לחמישיית העונה בליגת האלופות של פיב"א וגם היה מהמצטיינים בליגת העל, העמיד בעונתו בישראל ממוצעים של 15 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים למשחק. האריס אף חתם בזמנו על הארכת חוזה בחולון, אולם ביולי אשתקד ניצל את אופציית היציאה שהייתה בו כדי להשתחרר, ובעונה החולפת שיחק בבורק באסקט הצרפתית.

סי ג'יי האריס, הפועל חולון. הפועל חולון, אתר רשמי
שב לקדנציה שנייה בהפועל חולון. סי ג'יי האריס/אתר רשמי, הפועל חולון

מאמן הפועל חולון גיא גודס התייחס להחתמה: "שמחים על חזרתו של סי ג'יי למשפחה הסגולה.
כולם במועדון ובכלל מכירים את יכולותיו הגבוהות ואופיו המצוין, וברור שהשילוב שלו במועדון יהיה מהיר".

האריס עצמו מסר: "אני שמח לחזור לחולון וללבוש את המדים הסגולים צהובים שוב! לארגון ולהאוהדים יש מקום מיוחד בלב שלי ואני לא יכול לחכות כבר כדי לייצר זיכרונות נוספים ולעשות היסטוריה יחד!".

יו"ר המועדון איתן לנציאנו, התייחס אף הוא לחזרתו של הגארד: "אני שמח שהצלחנו להגיב מהר לעזיבתו של טיירוס מגי ולהחתים שחקן ברמתו של סי ג'יי האריס, שמכיר את המערכת, מחוייב לה ומצטרף לכריס ג'ונסון שכבר חתום. נמשיך במלאכת הרכבת הסגל ונעשה כל מה שצריך כדי להתחזק ולהתחרות על כל התארים האפשריים למען הקהל המסור שלנו ולמען העיר חולון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully