וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבילת טריפל: שלושת האיומים העיקריים של סרביה לקראת ישראל

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 14:09

חלוץ שמילאן שילמה עליו 4 מיליון יורו, שחקן כנף שגדל בבאיירן מינכן וזכה באליפות וקשר התקפי בן 17 שיגיע לצמרת העולמית. הכירו את שלושת שחקני ההתקפה של סרביה, שלא מתכוונים לרחם על נבחרת הנוער של ישראל בפתיחת אליפות אירופה (18:30, ספורט4)

"סערה בממלכה" עם נבחרת הנוער/ספורט1

נבחרת הנוער של ישראל תפתח הערב את הופעותיה באליפות אירופה שמתקיימת בסלובקיה, עם משחק נגד סרביה (ראשון, 18:30, ספורט4). אופיר חיים ושחקניו הוגרלו לבית ב' שכולל גם את אנגליה ואוסטריה ולפחות על הנייר, המשימה הולכת להיות קשה. וגם אם אנגליה היא השם "הגדול", סרביה עלולה להוות את היריבה החזקה מכולן.

סרביה הייתה המצטרפת האחרונה לטורניר והיא סיימה ראשונה בבית שכלל גם את אוקראינה, הולנד ונורבגיה. היריבה הראשונה של ישראל מציגה כהרגלה סגל עמוס בכישרון והפעם נדמה שהעיקר מתרכז בחלק הקדמי. אז הכירו את השלישייה שתהלך אימים על סתיו למקין, אור ישראלוב, רוי רביבו ושות'.

שחקן נבחרת הנוער של סרביה, ג'ורג'ה גורדיץ'. ANP, GettyImages
בדרך לצמרת של הכדורגל האירופי. גורדיץ'/GettyImages, ANP

ג'ורג'ה גורדיץ'

אם תרצו, "אוסקר גלוך" של סרביה. גם הוא יליד 2004 וצעיר ממרבית חבריו לסגל, גם הוא משחק כקשר התקפי, גם הוא כבר הוקפץ לנבחרת U21 וגם הוא כבר הפך לשחקן מן המניין בליגה הבכירה במולדתו. גורדיץ' שיחגוג 18 רק בנובמבר, רשם העונה 26 הופעות במדי מלאדוסט לוצ'אני והוא עדיין שם - אבל לא לאורך זמן רב. בסרביה טוענים שמנצ'סטר סיטי כבר רכשה אותו ולמרות שלא הייתה על כך הודעה רשמית - וגם אם זה לא יקרה - ברור שהוא בדרך לטופ.

עוד בוואלה!

אוסקר גלוך לקראת סרביה: "החוזק שלנו הוא הביחד, אין טיפת אגו"

לכתבה המלאה
שחקן מילאן, מרקו לאזטיץ'. Jonathan Moscrop, GettyImages
192 ס"מ של כוח מתפרץ. לאזטיץ' במדי מילאן/GettyImages, Jonathan Moscrop

מרקו לאזטיץ'

ולאחוביץ' ומיטרוביץ', הדור הבא. 192 ס"מ של כוח מתפרץ, סיומת איכותית, בעיטה בשתי הרגליים, משחק גם הגב ועם הפנים לשער. כל אלו ועוד הביאו את מילאן לשלם לכוכב האדום בלגרד 4 מיליון יורו בינואר ולשים יד על האחיין של ניקולה לאזטיץ' הידוע - אקס פנרבחצ'ה, לאציו וטורינו. את הבכורה בכוכב האדום רשם בגיל 16 ו-10 חודשים - כשנכנס במקום ריצ'מונד בואצ'י המוכר לנו - והשנה יש לו שתי אליפויות על הנייר: בסרביה ואיטליה.

נמניה מוטיקה במדי באיירן מינכן. BSR Agency, GettyImages
הכוכב האדום קנתה אותו ב-2.5 מיליון יורו כדי למכור בהרבה יותר. מוטיקה במדי באיירן מינכן/GettyImages, BSR Agency

נמניה מוטיקה

שחקן כנף יליד ברלין, ששיחק במחלקות הנוער של הרטה ובאיירן מינכן. את העונה התחיל במילואים של האלופה הגרמנית בליגה הרביעית ובחצי עונה סיפק 15 שערים ו-8 בישולים. בתחילת פברואר האחרון הכוכב האדום בלגרד רכשה אותו מאלופת גרמניה תמורת 2.5 מיליון יורו, תוך שהיא מקדימה את פיורנטינה והמבורג. בבירת סרביה מבשלים אותו לאט, בעיקר כמחליף, אבל נותנים לו דקות כמעט בכל משחק ומבינים שכך ירוויחו ממנו גם מקצועית וגם כלכלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully