וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך לקראת סרביה: "החוזק שלנו הוא הביחד, אין טיפת אגו"

נבחרת הנוער תתחיל את דרכה באליפות אירופה בסלובקיה (א', 18:30, ספורט4). אופיר חיים מדגיש: "המטרה היא להגיע למונדיאל"

"סערה בממלכה" עם נבחרת הנוער/ספורט1

"אנחנו לא מרבים להגיע לאליפות אירופה, אז זה כבר הישג. המטרה שלנו זה להגיע למונדיאל ולעשות היסטוריה". כך אמר היום (שבת) מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אופיר חיים, לקראת המשחק מחר נגד סרביה (18:30, ספורט4) בפתיחת בית ב'.

מול ישראל תתייצב נבחרת חזקה שעברה בית מוקדם שכלל גם את הולנד, אוקראינה ונורבגיה. בהמשך היא תפגוש גם את אוסטריה ואנגליה וחיים הוסיף: "בבית שלנו יש נבחרות מאוד טובות, הנבחרת הישראלית עדיין לא נחשבת ברמה שלהן מבחינת ההיסטוריה. שיחקנו נגד מעצמות כדורגל לקראת הטורניר הזה, אנחנו מכבדים את הנבחרות, אבל מאמינים בעצמנו".

המאמן סיכם: "אני מאמין בכדורגל התקפי, הייתי חלוץ והבקעתי הרבה שערים. חשוב לי לראות את השחקנים מביאים את היכולות שלהם ואת הרצון שלהם למגרש".

כוכב הנבחרת, אוסקר גלוך: "מקווים לעשות את הטוב ביותר ולהגיע למונדיאל. החוזק שלנו הוא שאנחנו כולנו ביחד, אין טיפת אגו, משחקים אחד בשביל השני. אנחנו יודעים כמעט כל פרט על היריבות ונעשה את הכי טוב שלנו".

אוסקר גלוך, קשר נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
מכירים את היריבות. גלוך/קובי אליהו

המטרה של אופיר חיים ושחקניו תהיה כמובן להתקדם כמה שיותר, אבל אולי גם להעפיל בפעם הראשונה אי פעם למונדיאליטו - אליפות העולם עד גיל 20 שיתקיים ב-2023 באינדונזיה. היריבות חזקות ויש להן מטרות משלהן, אבל זה בהחלט אפשרי וכך זה עובד:

לא פחות מ-5 מ-8 הנבחרות שבטורניר שיתקיים בקיץ, יעלו למונדיאליטו. שתי הראשונות בכל בית יעפילו לחצי הגמר ובדרך יבטיחו לעצמן כרטיס לטורניר העולמי. שתי הנבחרות שיסיימו במקום השלישי, ישחקו אחת נגד השנייה כשהמנצחת תקבל את המקום האחרון ששמור לנציגות של אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully