וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הגישה הצעה לאלכס פוית'רס מזניט סנט פטרסבורג

18.6.2022 / 17:00

הסנטר בן ה-28, שזכה עם קבוצתו של צ'אבי פסקואל ב-VTB, מחוזר על ידי הצהובים שנה שנייה ברציפות. דיווח בטורקיה: ווילבקין בדרך לפנרבחצ'ה

תקציר משחק 3: ריאל מדריד - ברצלונה 66:81/ספורט1

מכבי תל אביב הגישה בתחילת השבוע הצעה כספית משודרגת לאלכס פוית'רס, אחריו היא מחזרת כבר שנה שנייה ברציפות. במסגרת התקציב לעונה הקרובה, לצהובים יהיה מספיק כסף על מנת להתחרות על שחקן ברמתו של סנטר זניט סנט פטרסבורג בשנתיים האחרונות, ובמועדון אופטימיים לגבי הסיכויים לצרפו כחלק מרכזי בפאזל שייבנה תחת עודד קטש.

פוית'רס (28, 2.03) הוזכר כמועמד למכבי תל אביב כבר לפני שבועיים בדיווח ב"יורוהופס". בעונה החולפת רשם הסנטר ממוצעים של 7.7 נקודות ו-4.2 ריבאונדים ב-23 משחקי יורוליג, בעוד ב-VTB הוא סייע לזניט לזכות באליפות עם 12.6 נקודות ו-5.6 ריבאונדים ב-31 משחקים.

אלכס פויתרס שחקן זניט סנט פטרסבורג מול טיבור פלייס שחקן אנאדולו אפס. רויטרס
מחוזר על ידי מכבי תל אביב. אלכס פוית'רס/רויטרס

ויש גם חדשות בגזרת העוזבים: לפי דיווח בטורקיה, סקוטי ווילבקין הגיע לסיכום באלופת טורקיה, פנרבחצ'ה, שתצטרך כעת להגיע להבנות עם מכבי תל אביב בנוגע לתנאי ההעברה של הגארד האמריקאי, שחתום כידוע על חוזה במועדון הצהוב.

מיד בסיום העונה, עם ההדחה בידי בני הרצליה בחצי גמר הפלייאוף, ווילבקין נראה כמי שמתחיל בפרידה ממכבי תל אביב. בחוזהו של הכוכב יש סעיף יציאה. פנרבחצ'ה הביעה בו עניין כבר לפני כמה שבועות - גם בשל העובדה שבידיו דרכון טורקי - ועתה נראה שהיא החליטה להעלות הילוך.

עוד בוואלה!

מסע הרכש מתחיל? דריל מייקון מועמד למכבי תל אביב

לכתבה המלאה
סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב. קובי אליהו
סוף הדרך ביד אליהו? ווילבקין/קובי אליהו

ווילבקין (29, 1.88) שיחק במכבי בארבע השנים האחרונות וזכה איתה בשלוש אליפויות ישראל, אך הקבוצה הגיעה רק פעם אחת לפלייאוף ביורוליג. בעונה החולפת הוא העמיד ממוצעים של 15.4 נקודות ו-4.1 אסיסטים.

פנרבחצ'ה זכתה 13 פעמים באליפות טורקיה, האחרונה כאמור השבוע. בארון שלה יש גם את גביע היורוליג מעונת 2016/17 ו-7 גביעים טורקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully