וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש ברזל: הטניסאי שירשום 20 השתתפויות בכל ארבעת הגראנד סלאם

פליסיאנו לופס בן ה-40 יהפוך לראשון אי פעם שמגיע להישג כשישתתף בווימבלדון וישתווה לפדרר כשחקן שהשתתף בהכי הרבה מייג'ורים - 81

תקציר ניצחונו של אנדי מארי בחצי גמר טורניר שטוטגרט/ספורט1

רוג'ר פדרר, נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל שלטו ביד רמה בטניס העולמי בשני העשורים האחרונים. השלושה חולקים ביניהם 62 זכיות בגרנד סלאם והשאירו לא יותר מפירורים לבני דורם. עם זאת, ישנם שחקנים שגם אם לא הצליחו לרשום את ההישגים של הטריו האגדי, הם בהחלט יכולים להתגאות בהמשכיות שמזכירה אותם.

פליסיאנו לופס בן ה-40, ששיתף פעולה שנים ארוכות עם נדאל בנבחרת הדייויס של ספרד, עומד לעשות היסטוריה בטורניר ווימבלדון הקרוב שייצא לדרך ב-27 ביוני כאשר יהפוך לטניסאי הראשון אי פעם שירשום 20 השתתפויות בכל ארבעת טורנירי הגרנד סלאם - אליפות אוסטרליה הפתוחה, רולאן גארוס, ווימבלדון ואליפות ארצות הברית הפתוחה.

עבור לופס תהיה זו השתתפות 81 בקריירה בטורניר גרנד סלאם, ובכך הוא ישווה את שיאו של פדרר. הספרדי הוותיק שמדורגת במקום ה-122 בעולם הודח בסיבוב המוקדמות הראשון ברולאן גארוס בחודש שעבר, וזו הייתה הפעם הראשונה שהוא פספס גרנד סלאם כלשהו מאז רולאן גארוס 2002, אם לא מחשיבים כמובן את ווימבלדון 2020 שבוטל עקב התפשטות מגפת הקורונה.

הטניסאי שערך את הופעת הבכורה בגרנד סלאם ב-2001 בצרפת מעולם לא הצליח להתקדם מעבר לרבע הגמר, שם נעצר ארבע פעמים במהלך הקריירה - שלוש מתוכן בווימבלדון. למעשה, לופס לא ניצח משחק בגרנד סלאם מאז אליפות אוסטרליה לפני שנה וחצי.

בימים אלה לופס מתאמן עם רפאל נדאל, שנמצא במירוץ נגד הזמן כדי להיות כשיר לטורניר, וכעת הוא יקווה בעצמו לחולל עוד רגע של קסם בגרנד סלאם ה-81 בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully