וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל אישר: "אטוס ללונדון, אני מתכוון לשחק בווימבלדון"

הטניסאי שעבר טיפולים אגרסיבים ודידה על קביים אחרי הזכייה ברולאן גארוס מתכוון להשתתף בטורניר הדשא בעוד עשרה ימים: "לא הייתי נוסע אם לא הייתי מתכוון לשחק. הטיפולים והאימונים נתנו לי תקוה"

תקציר ניצחונו של אנדי מארי בחצי גמר טורניר שטוטגרט/ספורט1

אחרי הזכייה ה-14 בקריירה ברולאן גארוס, לא היה ידוע האם וכיצד רפאל נדאל יוכל להשתתף בווימבלדון. שיאן זוכי הגרנד סלאם בכל הזמנים עבר טיפולים אגרסיבים ברגלו ונצפה מדדה על קביים, ועם הידיעה שרק שבועות בודדים מפרידים בין טורניר החימר לטורניר הדשא, היו ספקות בנוגע להשתתפותו של הספרדי בן ה-36.

עם זאת, בראיון שערך היום (שישי) בספרד סיפר נדאל כי הוא מתכוון לטוס ללונדון ולהשתתף בטורניר שייצא לדרך בעוד עשרה ימים: "הטיפולים שלי השבוע והאימונים נתנו לי תקוה. אני אטוס ביום שני, לא הייתי נוסע אם לא הייתי מתכוון לשחק. אגיע, אשתתף במשחק ראווה ואתאמן שבוע כדי לראות אם זה אפשרי".

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
יוסיף עוד תואר גרנד סלאם? נדאל אחרי הזכיה ברולאן גארוס/רויטרס

אם וכאשר ישתתף בטורניר, זו תהיה ההופעה הראשונה של נדאל בווימבלדון מאז 2019. כזכור, לפני שנתיים הטורניר בוטל בשל מגפת הקורונה ואשתקד הספרדי נעדר בשל פציעה: "לא שיחקתי על דשא שלוש שנים וזה יהיה קשה, טניס הוא ענף בלתי צפוי. לא הייתי בווימבלדון שלוש שנים ואני מתרגש. התחושות טובות, הטורניר הטוב שהיה לי ברולאן גארוס עזר לביטחון, אבל דשא זה משטח שונה. אני לא יודע מה יהיה בעוד כמה ימים, אני נזהר, אבל מה שקרה בינתיים נותן לי תקוה שאוכל לשחק".

בספרד חשפו השבוע כי אשתו של נדאל מצפה לילד ראשון. הטניסאי, שלא מרבה לשתף בנושאים הקשורים לחייו הפרטיים, אישר את המידע: "אני לא יודע איך האבהות תשנה את חיי, כי אין לי ניסיון בזה, אבל אני לא חושב שהיא תשנה את הקריירה".

נדאל, שזכה השנה גם באליפות אוסטרליה הפתוחה וגם ברולאן גארוס ינסה לזכות בווימבלדון בפעם השלישית בקריירה ולראשונה מאז 2010: "המטרה שלי היא לשחק שם, לנוח ואז לטוס לצפון אמריקה לקראת אליפות ארצות הברית הפתוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully