וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאנלי: "כשאתה לא טוב שמונה שנים זה בגלל ההנהלה, לא השחקנים"

שחקן מכבי תל אביב בעונה החולפת תקף בסדרת ציוצים: "כמה שחקנים 'לא מספיק טובים' עזבו ואז עשו עונות טובות במקומות אחרים? בפנרבחצ'ה ידעו להתייחס לשחקנים"

דיוויד בלאט עם ניקולה וויצ'יץ' ואבי אבן אחרי החזרה למכבי תל אביב/אינסטגרם מכבי תל אביב

עונת 2021/22 של מכבי תל אביב בכדורסל הייתה מהחלשות בתולדותיה. אמנם הצהובים חזרו לפלייאוף היורוליג אחרי שבע שנים, אך הם סיימו את העונה ללא תואר. הקבוצה איבדה את האליפות אחרי ארבע זכיות רצופות עם הפסד לבני הרצליה בסדרת חצי גמר הפלייאוף, לא הצליחה להעפיל לגמר גם במסגרת הגביע והפסידה במסגרות השונות ארבע פעמים ליריבה המרה הפועל תל אביב".

אחד השחקנים שהיו שנויים במחלוקת במהלך העונה הזו הוא ג'יימס נאנלי. לצד מספר תצוגות התקפיות נהדרות, השחקן היה רגל וחצי מחוץ למועדון במהלך העונה, ולאחר ההפסד להפועל תל אביב בחצי גמר הגביע אליו לא נרשם, הוא תועד מבלה במסעדה יחד עם דרק וויליאמס וג'יילן ריינולדס בתקרית שעוררה סערה. השחקן שיעזוב את המועדון כחלק מהמהפכה בסגל יצא הערב (שישי) נגד המועדון בסדרת ציוצים בטוויטר.

שחקן מכבי תל אביב ג'יימס נאנלי עם שופט הכדורסל עמית בלק. ברני ארדוב
עלה למתקפה. נאנלי/ברני ארדוב

"כשאתה לא טוב שמונה שנים זה לא בגלל השחקנים, אלא בגלל ההנהלה. כמה שחקנים 'לא מספיק טובים' עזבו ואז עשו עונות טובות בקבוצות אחרות שנאבקות על תארים".

נאנלי, שזכה ביורוליג ב-2017 במדי פנרבחצ'ה, נזכר ביחס שהיה מקבל מהבכירים בקבוצה הטורקית בהשוואה לקבוצה הישראלית: "עם ז'ליקו אוברדוביץ' ומאוריציו גרארדיני (המנהל המקצועי דאז) אף פעם לא הייתה בעיה, הם יודעים איך להתייחס לשחקנים. האמת כואבת, יש הרבה הנהלות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully