וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור פתיחה רותח וקלאסיקר באוקטובר: לוח המשחקים בבונדסליגה

באיירן מינכן תחל את עונת 2022/23 בפרנקפורט ותתארח אצל דורטמונד במחזור ה-9. להופנהיים ודאבור יש סיבה לחשוש ממחזורי הפתיחה

תקציר משחק האליפות: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 1:3/ספורט1

יממה אחרי שפורסם לוח משחקי הליגה האנגלית לעונת 2022/23, הבוקר (שישי) גם בגרמניה חשפו את לוח משחקי הבונדסליגה לעונה הבאה. וכמו בממלכה, גם בגרמניה משחק הפתיחה יערך ביום שישי, 5 באוגוסט, אז האלופה באיירן מינכן תתארח למשחק חוץ אצל איינטרכט פרנקפורט, זוכת הליגה האירופית.

משחק מסקרן נוסף שייערך במחזור הפתיחה, קרוב לוודאי ביום שבת ה-6 באוגוסט, יפגיש בין בורוסיה דורטמונד לבאייר לברקוזן, השתיים שסיימו את העונה האחרונה במקומות 2 ו-3, אולם בהפרש ניכר מהבווארים שכבר באפריל הבטיחו את הזכייה העשירית שלהם ברציפות באליפות. קרב גדול נוסף שייערך כבר במחזור הפתיחה יהיה בין אוניון להרטה בדרבי של ברלין, בעוד לייפציג תתארח אצל שטוטגרט.

שחקן באיירן מינכן סרג' גנאברי מול שחקן בורוסיה דורטמונד ג'וד בלינגהאם. Matthias Hangst, GettyImages
שניים שכנראה יישארו בעונה הבאה. גנאברי ובלינגהאם/GettyImages, Matthias Hangst

משחק הבית הראשון של באיירן מינכן יהיה במחזור השני נגד וולפסבורג והמפגש המסקרן במיוחד, הקלאסיקר נגד בורוסיה דורטמונד, ייערך במחזור התשיעי באצטדיונם של הצהובים-שחורים בין ה-7 ל-9 באוקטובר 2022. זהו צפוי להיות הקלאסיקר הראשון ללא לבנדובסקי והולאנד, כוכבי באיירן ובורוסיה שהראשון בדרכו לברצלונה והשני כבר עבר למנצ'סטר סיטי. כידוע, בעקבות המונדיאל בחורף, כל הליגות ייצאו לפגרה בחודש נובמבר והליגה הגרמנית תצא לפגרה לאחר המחזור ה-15 שייערך ב-11-13 בנובמבר. עם החזרה מהפגרה בחודש ינואר 2023, באיירן מינכן תתארח אצל לייפציג.

בורוסיה דורטמונד תתארח בלייפציג במחזור השישי ומיד אחר כך תארח את שאלקה 04 לדרבי שחוזר אחרי שהכחולים שבו לליגה הבכירה בתום עונה אחת. במחזור ה-12 ייצאו הצהובים-שחורים לפרנקפורט.

עוד בוואלה!

העברות בעולם: ברצלונה תגיש הצעה חדשה על לבנדובסקי, מאנה קרוב לבאיירן

לכתבה המלאה
מונס דאבור, שחקן הופנהיים. Christof Koepsel, GettyImages
פתיחת עונה לא פשוטה. דאבור/GettyImages, Christof Koepsel

אשר לנציג שלנו בבונדסליגה, מונס דאבור שמשחק בהופנהיים, הוא יפתח את העונה במשחק חוץ נגד בורוסיה מנשנגלדבאך ומצפה לו גם משחק חוץ לא פשוט מול לברקוזן כבר במחזור השלישי. רצף משחקי החוץ הקשים יגיע לשיאו כאשר הקבוצה תתארח אצל דורטמונד במחזור החמישי, אבל את באיירן מינכן הופנהיים תארח בסיבוב הראשון וזה יקרה במחזור ה-11. במחזור ה-13 הופנהיים תארח את לייפציג ושבוע לפני היציאה לפגרת המונדיאל והחורף היא תתארח בפרנקפורט.

לחצו כאן ללוח המשחקים המלא מתוך אתר הבונדסליגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully