וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: ויטיניה בדרך לפ.ס.ז', ביסומה חתם בטוטנהאם

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 22:56

קשר פורטו בדרך לצרפת עבור 40 מיליון יורו, הלונדונים צירפו את קשר ברייטון. דמירל נרכש ע"י אטאלנטה, רוקה חתם בלידס ושוער חדש לסאות'המפטון

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.6/ספורט1

העברות

* רכש מסקרן לטוטנהאם: קבוצתו של אנטוניו קונטה הודיעה על רכישת קשרה של ברייטון, איב ביסומה. שחקנה בן ה-25 של נבחרת מאלי חתם על חוזה לארבע שנים, ובאנגליה ישנם דיווחים שונים בנוגע לסכום ההעברה ונעים בין 25 ל-35 מיליון פאונד.

* אקס מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ', השוער הסרבי שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-39, האריך את חוזהו בקבוצת אל פאייח מערב הסעודית עד קיץ 2024.

* קסאבר שלאגר חתם ברד בול לייפציג. קשר נבחרת אוסטריה נרכש מוולפסבורג עבור כ-12 מיליון יורו על פי הפרסומים וחתם עד 2026.

* פורטו הודיעה כי מכרה את פאביו ויירה לארסנל. התותחנים ישלמו עבור הקשר הפורטוגלי 40 מיליון יורו לצד 5 מיליון בבונוסים עתידיים.

* סאות'המפטון רכשה ממנצ'סטר סיטי את שוער נבחרת אירלנד גאווין באזונו. השוער בן ה-20 הושאל בעונה החולפת לפורטסמות' מהליגה השלישית וכעת הוא יקבל הזדמנות כשוער ראשון בקבוצת פרמיירליג. הקדושים שילמו 12 מיליון פאונד, לא כולל בונוסים, כאשר סיטי הוסיפה לעסקה סעיף רכישה בחזרה ו-20% מכל מכירה עתידית.

* לידס רכשה מבאיירן מינכן את הקשר הספרדי מארק רוקה. האנגלים שילמו עבורו 12 מיליון יורו והוא חתם עד 2026.

* מירוסלב קלוזה, מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה של נבחרת גרמניה, מונה למאמנה החדש של אלטאך האוסטרית. מלך שערי המונדיאל בכל הזמנים ישתף פעולה עם גיא דהן, שהצטרף הקיץ לקבוצה מהפועל אום אל פאחם.

* אחרי שבילה אצלה העונה כמושאל, הבלם האיטלקי מריח דמירל נרכש ע"י אטאלנטה תמורת 20 מיליון יורו ונפרד סופית מיובנטוס.

שמועות

* עסקת ענק בפתח. באירופה מיישרים קו ומדווחים כי ליברפול הסכימה להצעתה של באיירן מינכן על סאדיו מאנה. לכל הפרטים לחצו לידיעה המלאה.

* פריז סן ז'רמן בדרך לרכש הראשון שלה העונה. פבריציו רומאנו מדווח כי אלופת אירופה תשלם לפורטו את סעיף השחרור של ויטיניה - העומד על 40 מיליון יורו. המועדונים קרובים לסיכום הפרטים האחרונים בעסקה, כאשר הקשר הפורטוגלי כבר סיכם את תנאיו.

* באיטליה מדווחים: שובו של רומלו לוקאקו לאינטר קרוב מתמיד. הנראזורי סיכמו עם צ'לסי על עסקת השאלה והבלגי ישוב למועדון עמו זכה באליפות בשנה שעברה אחרי עונה מתסכלת באנגליה.

* ברצלונה סיכמה עם רוברט לבנדובסקי על הגעתו לקבוצה, אבל כעת נותר לה להגיע לסיכום מול באיירן מינכן על העברתו. לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, בקטלוניה עובדים על הגשת הצעה חדשה ומשודרגת לבווארים בגובה 32 מיליון יורו בתוספת של כ-5 מיליון יורו בדמות מענקים, בתקווה שזו תאפשר להוציא לפועל עסקה. להערכת העיתונאי ג'רארד רומנו שנחשב ליודע דבר, כעת "90 אחוז שלבנדובסקי יחתום בברצלונה".

* האם דין הנדרסון שוב יושאל לעולה חדשה לפרמיירליג? נוטינגהאם פורסט מנהלת מו"מ עם מנצ'סטר יונייטד לצירוף השוער. המחלוקת בין המועדונים היא על דרישתה של פורסט לכלול בחוזה סעיף רכישה, אולם ייתכן שבנוטינגהאם יוותרו על כך ויסתפקו בשאילתו בלבד.

* לאוטרו מרטינס לא שולל מעבר לפרמיירליג אם תהיה זו קבוצה שהעפילה לליגת האלופות. זו גם הסיבה שהארגנטינאי של אינטר יעדיף מעבר לטוטנהאם על פני ארסנל, כך לפי העיתונאי דין ג'ונס.

* מנכ"ל ססואולו, ג'ובאני קרנבאלי, אישר שמכירת החלוץ ג'אנלוקה סקמאקה לפריז סן ז'רמן בהחלט על הפרק: "לואיס קמפוס (המנהל המקצועי החדש של פ.ס.ז') חבר טוב ושוחחנו בגמר ליגת האלופות. השם של סקמאקה בהחלט עלה".

* הסקוטי קלווין ראמזי הגיע לבדיקות רפואיות והוא צפוי לחתום היום על חוזה לחמש שנים בליברפול. המגן הימני בן ה-18 יירכש מאברדין תמורת כ-10 מיליון יורו ואמור להיות הרכש האחרון של קלופ לעונה הקרובה.

שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. רויטרס
בקרוב בברצלונה? לבנדובסקי/רויטרס

* אמרסון רויאל מבוקש על ידי אתלטיקו מדריד ורומא, אבל בשלב זה טוטנהאם לא רוצה למכור את הברזילאי.

* גם מריו גצה עשוי לעזוב את פ.ס.וו איינדהובן. אחרי המאמן רוג'ר שמידט, ערן זהבי ושחקנים נוספים, הגרמני במו"מ עם איינטרכט פרנקפורט שמוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו בגובה 4 מיליון יורו.

* ג'רארד דאולופאו, אקס ברצלונה שבשנים האחרונות שיחק בווטפורד ובאודינזה שבשורותיה הוא נמצא כעת תחת חוזה, מקווה לעבור לנאפולי. מו"מ בין המועדונים מתנהל בשבועיים האחרונים ונאפולי מצפה לרכוש אותו תמורת כ-15 מיליון יורו. סוכנו אף התבטא בנושא: "הוא מושלם עבור המאמן לוצ'יאנו ספאלטי".

* גנואה מעוניינת לצרף את פטריק קוטרונה, שוולבס מצפה למכור הקיץ. הזאבים רכשו אותו ממילאן תמורת כ-18 מיליון יורו ביולי 2019, אבל הוא לא התאקלם מאז יצא להשאלות בפיורנטינה, ולנסיה ואמפולי.

* דיבוק אוריגי אמור להגיע בשבוע הבא למילאנו לצורך בדיקות רפואיות וחתימה על חוזה במילאן. הבלגי עוזב את ליברפול עם סיום חוזהו ויצטרף לאלופת איטליה לא תמורה.

* ג'יימס טארקובסקי יחתום באברטון. בלם נבחרת אנגליה, שירד ליגה עם ברנלי, כבר עבר את הבדיקות הרפואיות ויצטרף לטופיז.

* ההולנדי קנת' פאל נחת בלונדון כדי לנהל מו"מ עם קווינס פארק ריינג'רס. המגן השמאלי בן ה-24 סיים את חוזהו בזוולה וצפוי להצטרף ללא תמורה לקבוצה מהצ'מפיונשיפ.

* המחליף של טוני וואקמה בטרבזונספור? האלופה הטורקית מעוניינת בקשר אסטון וילה ונבחרת מצרים, טרזגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully