וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הושג סיכום בין המועדונים - סאדיו מאנה יעבור לבאיירן מינכן"

כוכב ליברפול בשש השנים האחרונות בדרך ליעד חדש. הגרמנים ישלמו לאנגלים פחות מ-40 מיליון יורו והסנגלי, שסיכם את תנאיו כבר לפני מספר שבועות, יחתום על חוזה לשלוש שנים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.6/ספורט1

אחרי שבועות של דיווחים ומשא ומתן, עושה רושם שהושגה הסכמה לקראת אחת ההעברות המשמעותיות של החלון הנוכחי. כוכבה של ליברפול בשש השנים האחרונות, סאדיו מאנה, יעבור לבאיירן מינכן אחרי שבגרמניה דיווחו היום (שישי) כי הושג סיכום בין שני המועדונים. הסנגלי יגיע בשבוע הבא לגרמניה ויעבור בדיקות רפואיות לקראת חתימה על חוזה עד 2025.

מאנה, שחיפש אתגר חדש. נפגש עם הנהלת באיירן וסיכם את תנאיו האישיים על חוזה לשלוש שנים כבר לפני מספר שבועות, אך בגרמניה חשפו כי המשא ומתן בין המועדונים היה לא פשוט וכי הפערים היו מאוד גדולים. האנגלים דרשו תחילה 50 מיליון יורו, בעוד ההצעה של הגרמנים עמדה על 25 מיליון יורו בלבד לצד 5.5 מיליון נוספים בבונוסים.

סאדיו מאנה שחקן ליברפול. רויטרס
בקרוב בבונדסליגה. מאנה/רויטרס

בעדכון האחרון נטען כי ליברפול לא הייתה מוכנה למכור במחיר הנמוך ממה ששילמה עבורו לסאות'המפטון ב-2016 - 41 מיליון יורו - בעוד באיירן לא התכוונה לשלם יותר מ-40 מיליון. לבסוף שני הצדדים הגיעו לסיכום, וכולל בונוסים הגרמנים ישלמו פחות מ-40 מיליון יורו.

הסכום הראשוני שבאיירן תעביר הוא 32 מיליון יורו, וב"בילד" דווח כי 6 מיליון בבונוסים תלויים בהישגים שנחשבים "ריאלים", בעוד 3 מיליון נוספים הם על סעיפים יותר קשים להשגה כמו זכייה בליגת האלופות וזכייה של הסנגלי בכדור הזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully