וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייטום: "הרגשה נוראית". בראון: "אף אחד לא האמין שנהיה כאן"

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 14:18

כוכב בוסטון נראה מרוסק אחרי ההפסד בגמר, בראון היה אופטימי יותר: "יהיה מרגש לחזור בעונה הבאה". יודוקה: "היה הרבה כאב בחדר ההלבשה". וגם: המספרים

אחרי 50 משחקים בעונה הסדירה ב-NBA, בוסטון סלטיקס החזיקה במאזן של 25:25 ואף אחד לא ספר אותה כמועמדת לאליפות. בינואר, הקבוצה של אימה אודוקה דורגה במקום ה-11 במזרח. אלא שטייטום, בראון והחברים בירוק הפכו את העונה והגיעו הכי רחוק שאפשר עד לגמר הגדול, שבו נגוז הבוקר (שישי) חלומם לזכות באליפות 18 אחרי הפסד ביתי 103:90 לשושלת של סטף קרי, סטיב קר וגולדן סטייט.


ג'יילן בראון היה מצוין עם 34 נקודות, אל הורפורד הוסיף 19, אבל ג'ייסון טייטום הכוכב הגדול נעצר על 13 נקודות בלבד והתקשה מאוד מול השמירה של אנדרו וויגינס עם 6 מ-18 מהשדה. אגב, זה היה ההפסד החמישי בלבד בסדרת גמר של הסלטיקס, מתוך 22 הופעות בגמר. ניצחון על גולדן סטייט היה מכתיר אותם כאלופים בפעם ה-18 ובכך הם עוקפים את שיא האליפויות של הלייקרס שגם הם זכו ב-17 תארים.

ג'ייסון טייטום בוסטון. רויטרס
קיבל שיעור להמשך מקרי המנוסה יותר. טייטום/רויטרס

"אנחנו לומדים מההפסד הזה. זו רק תחילת הדרך", אמר אימה יודוקה לאחר ההפסד הכואב. על היכולת המאכזבת של טייטום: "יש סיבה שהוא היה באולסטאר. הוא מושך תשומת לב. מה שהוא עשה לאורך כל העונה וגם בפלייאוף ראוי להערכה. הקבוצות היריבות מתמקדות בו. הוא הראה בגרות, יש לו אינטיליגנציה גבוהה וזה רק מוסיף לו מוטיבציה".

"היה הרבה כאב בחדר ההלבשה", הוסיף יודוקה, "הבחורים עם הראש למטה. אנחנו לא מרוצים, אבל צריך להסתכל על התמונה הגדולה. עברנו הרבה השנה, צריך להודות לשחקנים על מה שהם עשו. יש לנו עתיד מבטיח. זה רק יחשל אותנו וייתן לנו ניסיון לקראת ההמשך".

ג'יילן בראון, בוסטון סלטיקס. Elsa, GettyImages
לא הושיע לבדו. בראון/GettyImages, Elsa

"זה כואב, הכי קל להגיד מה לא עשינו בסדר", אמר טייטום לאחר המשחק, "כולם יודעים כמה רצינו את זה. התגברנו על הרבה מכשולים כדי להגיע לנקודה הזו. זו הרגשה נוראית".

ג'יילן בראון, שהיה חלש במשחק הקודם בסדרה, אך הצטיין במשחק הזה עם 34 נקודות אמר: "זה הפסד קשה. זה משחק שהיינו צריכים לנצח, בעיקר בבית. זו הייתה שנה נהדרת ומסע נהדר. בתחילת העונה אף אחד לא חשב שנהיה כאן והיינו רחוקים שני ניצחונות מלעשות משהו מיוחד. כנראה שזה לא הזמן שלנו. זה יישאר איתנו בעתיד הקרוב. אבל העתיד שלנו ורוד. יש לנו עוד הרבה מה ללמוד, עבורי זה חלק מתהליך הגדילה והלמידה. אני נרגש לחזור בשנה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully