וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תעלה שלב, דינמו מינסק "תארח" את הפועל באר שבע בטרנר

17.6.2022 / 6:04

מחזיקת הגביע עשויה להרוויח מההפקר בעקבות הסנקציות של אופ"א על הקבוצה מבלארוס. פערים מול אספרייה, נשקל מועמדותו של עטאא ג'אבר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.6/ספורט1

הפועל באר שבע עשויה להרוויח מההפקר בקמפיין האירופי, בחסות אופ"א. היום (שישי) התברר שאם דינמו מינסק תעפיל לסיבוב המוקדמות השני, מחזיקת הגביע למעשה תארח את שני משחקים - זאת בשל הסנקציות שהטילה אופ"א על קבוצות מבלארוס בעקבות המלחמה באוקראינה. באר שבע תארח את המשחק הראשון באצטדיון טרנר ב-21.7, ודינמו מינסק "תארח" את משחק הגומלין באותו אצטדיון ב-28.7 ללא קהל.

אם דציץ' ממונטנגרו תעפיל לסיבוב המוקדמות השני, וגם בודוצ'נוסט המונטנגרית שמשחקת בסיבוב המוקדמות הראשון תעפיל לסיבוב השני, אזי סדר האירוח יתהפך. המשמעות היא שהפועל באר שבע תשחק את המשחק הראשון מול דציץ' בחוץ ומשחק הגומלין יתקיים באצטדיון טרנר. ב-28.7.

שחקני הפועל באר שבע רותם חטואל, תומר יוספי, שגיב יחזקאל. דני מרון
הרווח כולו שלה? שחקני באר שבע/דני מרון

עוד בקבוצה: פערים במשא ומתן בין הפועל באר שבע לדנילו אספרייה מובילים לכך שהקבוצה עשויה לעבור למועמד אחר. בבירת הנגב רוצים להשאיר את הקולומביאני לעונה נוספת, אבל האופציה שיש עליו היא גבוהה מדי ואספרייה לא מוכן בשלב זה להתפשר כדי לחתום על חוזה חדש, ולכן עשויים בקבוצה לפנות לשחקן אחר בתפקידו.

בקבוצה שוקלים לצרף את עטאא ג'אבר ובודקים בצורה יסודית על היתרונות והחסרונות של הקשר ששיחק בעונה שעברה אצל רן בן שמעון במ.ס. אשדוד. שחקן מסוגו של ג'אבר מבוקש גם כי רועי גורדנה יוכל לחזור במקרה הטוב רק בחודש ינואר והקבוצה זקוקה לעוד קשר במרכז השדה שיש לו יכולות הגנתיות והתקפיות. ג'אבר הוא שחקן חופשי ושכרו די גבוה, כך שבהפועל באר שבע עדיין מתלבטים אם ללכת עליו.

עוד בוואלה!

אליניב ברדה חתם על חוזה לשנתיים וימשיך כמאמן הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
דנילו אספרייה, הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
לא מתפשר, לפחות כרגע. דנילו אספרייה/מאור אלקסלסי

אימוני הקבוצה יחלו ביום ראשון. שחקני הנבחרת קיבלו עוד כמה ימי חופש וכך גם השחקנים הזרים שלא אמורים להגיע בתחילת השבוע. בקבוצה נמצאים במגעים לצירוף חלוץ מרכזי ועל העמדה הזו מוכנה אלונה ברקת להשקיע הרבה כסף. שחקני ההתקפה יוג'ין אנסה, שגיב יחזקאל, איתי שכטר ורותם חטואל ממשיכים לעונה נוספת, אבל המטרה היא לצרף חלוץ רחבה איכותי שיוכל להבקיע שערים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully