וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה חתם על חוזה לשנתיים וימשיך כמאמן הפועל באר שבע

15.6.2022 / 20:57

אלונה ברקת לחצה, המנהל המקצועי ימשיך לעמוד על הקווים גם בעונה הבאה ויקווה להוביל את הקבוצה לתואר נוסף אחרי הזכייה בגביע המדינה: "עכשיו חובת ההוכחה עליי". הבעלים: "מאמינה שיחד נעמוד ביעדים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 13.6/ספורט1

אליניב ברדה יאמן את הפועל באר שבע גם בשנתיים הקרובות. הלחץ הכבד של הבעלים אלונה ברקת עשה את שלו, והערב (רביעי) הגיעה ההודעה המבשרת על כך שהמנהל המקצועי ימשיך לעמוד על הקווים, בתום משא ומתן מוצלח שהתנהל מול אביו.

המשא ומתן החל מיד בסיום העונה, כאשר ברדה המריא לחופשה בתאילנד ואביו חיים ניהל את המגעים מול הבעלים. ברדה ימשיך את מה שהחל באמצע העונה החולפת וסיים בהצלחה גדולה עם זכייה בגביע המדינה. כזכור, ברקת מינתה אותו במקומו של רוני לוי שפוטר במהלך העונה האחרונה. בהתחלה ברדה לא חשב שימשיך כמאמן, אבל ההצלחה הגדולה שלו, לצד האהבה הרבה אל הדשא והאינטראקציה עם השחקנים, וכמובן הבקשה של ברקת שימשיך, הובילו אותו להחלטה להישאר בתפקיד.

אלונה ברקת עם אליניב ברדה. ברני ארדוב
ימשיך על הקווים. אלונה ברקת ואליניב ברדה/ברני ארדוב

ברדה מסר במסגרת ההודעה על חתימתו: "אני נרגש מכך שאמשיך את דרכי כמאמן ראשי כאן, בהפועל באר שבע, המועדון בו גדלתי - הבית שלי. אני רוצה להודות לאשתי ולמשפחתי על התמיכה שהם מעניקים לי מדי יום וגם בדרך החדשה בה בחרתי. זו הזדמנות לומר תודה לאלונה וגיא על נתינת האמון בי, וגם לכם, האוהדים הרבים ששלחו לי לאורך התקופה האחרונה הודעות תמיכה. אני מרגיש את האהבה שאתם מרעיפים עליי בכל מקום שאני הולך ואני אסיר תודה על כך. עכשיו חובת ההוכחה היא עליי. ביום ראשון נפתח יחד עם הצוות המקצועי והשחקנים את האימונים לעונת 2022/23. נעשה הכול על מנת להכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר ומי ייתן ונעמוד יחד בכל היעדים".

נשיאת המועדון אלונה ברקת הוסיפה: "זהו רגע מיוחד עבורי ואני בטוחה שגם עבור אוהדינו. אין צורך להוסיף מילים נוספות על כמה אליניב קרוב לליבי באופן אישי, ועד כמה הוא חשוב למועדון שלנו. אני מאחלת הצלחה רבה לאליניב בתפקידו כמאמן הקבוצה ומאמינה כי יחד נעמוד ביעדים".

שחקני הפועל באר שבע בחגיגות הגביע. קובי אליהו
יקוו לחגוג גם בעונה הקרובה. שחקני הפועל באר שבע/קובי אליהו

ברדה בן ה-40 מונה למנהל המקצועי של המועדון בקיץ 2020, אולם הוסב לתפקיד מאמנה הזמני של הפועל באר שבע ב-1 במרץ, כאמור בעקבות פיטוריו של רוני לוי. ב-12 משחקיו כמאמן במסגרת ליגת העל הוא ניצח שישה, סיים בשלוש תוצאות תיקו והפסיד בשלושת המשחקים הנותרים, תוצאות שהובילו לכך שהפועל באר שבע נותרה במקום השני בסיום העונה ולא הצליחה לעקוף את מכבי חיפה.

לעומת זאת, בגביע המדינה זכתה הפועל באר שבע תחת ברדה בזכות ניצחונות על מכבי פתח תקוה ברבע הגמר, מכבי תל אביב בבלומפילד בחצי הגמר ובגמר גברו שחקניו על מכבי חיפה 3:5 בתום 120 דקות ודו קרב פנדלים דרמטי באצטדיון טדי, בו עצר השוער עומרי גלזר שלושה כדורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully