וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט מורנו: "אם אפגוש את לואיס אנריקה, לא נגיד שלום אחד לשני"

מאמן נבחרת ספרד לשעבר נזכר בפרשה שבה הוחלף על ידי אקס ברצלונה ששב לתפקיד: "לא דיברנו מאז, מערכת היחסים בינינו לא קיימת"

תקציר: ספרד - צ'כיה 0:2/ספורט1

הכדורגל הספרדי חווה בשנת 2019 את אחת הטלנובלות הגדולות ביותר שלו, בה כיכבו לואיס אנריקה ועוזרו רוברט מורנו. כזכור, מאמן ברצלונה לשעבר ונבחרת ספרד דאז עזב זמנית את תפקידו כדי לשהות לצד ביתו שהתמודדה עם מחלה קשה (ומאז הלכה לעולמה) ומורנו תפס את מקומו.

זמן קצר לאחר מות הילדה שב אנריקה לתפקידו, אך החזרה הייתה רחוקה מלעבור בצורה חלקה. מורנו ציפה לאמן את הנבחרת ביורו 2020 אחרי שאימן ברוב קמפיין המוקדמות, אך לבסוף מצא את עצמו מחוץ לנבחרת ולא נשאר אפילו כעוזר.

מורנו, ששימש כעוזרו של אנריקה ברומא, סלטה ויגו, ברצלונה וכאמור בנבחרת, אמר שיפנה לאנריקה את המקום בשמחה, אך בפועל זה לא היה המצב. בספרד דיווחו בזמנו כי האמון בין השניים נשבר כאשר מורנו לא הגיע לבקר את אנריקה כאשר שהה לצד ביתו החולה.

רוברט מורנו מאמן נבחרת ספרד. GettyImages
היחסים עם אנריקה לא השתקמו. מורנו/GettyImages

שלוש שנים חלפו מאז השתלשלות האירועים, אך נדמה שמורנו לא מצליח להשאיר מאחוריו את האירוע והתחושות הקשות עדיין מלוות אותו. המאמן התראיין ל"אל לרגרו" ודיבר על האיש ששיתף איתו פעולה שנים ארוכות: "אני המאמן שהפכתי להיות בזכות עשר השנים בהן עבדתי לצד לואיס אנריקה. האם הוא מרגיש שבגדתי בו? אני לא יודע מה הוא חש".

מורנו, שנמצא כעת ללא קבוצה, התייחס למפגש אפשרי עם אנריקה: "לא דיברתי איתו מאז מה שקרה. עכשיו מערכת היחסים בינינו לא קיימת. אם אפגוש אותו באצטדיון, אני לא חושב שנגיד שלום אחד לשני. מהיכרותי איתו, זה בלתי אפשרי".

מאז שעזב את נבחרת ספרד, מורנו בן ה-44 אימן במשך חצי עונה את מונאקו ובקיץ שעבר שב לכדורגל הספרדי כשהתמנה למאמן גרנאדה. הוא פוטר מתפקידו בחודש מרץ, אך גם זה לא סייע לקבוצה להימנע מירידה לליגה השנייה בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully