וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: קרדיף הגישה הצעה לבייל, גריזמן ישחק בבילבאו?

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 21:50

מריאל מדריד לצ'מפיונשיפ? הקבוצה הוולשית הציעה לכוכב חוזה לשתי עונות, בייל לא פוסל את האפשרות. ביילסה ינסה להחתים את הצרפתי אם ימונה למאמן הבאסקים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.6/ספורט1

שמועות

* ב"פוט מרקאטו" מדווחים שקרדיף סיטי, הקבוצה הוולשית שמשחקת בצ'מפיונשיפ, הציעה לגארת' בייל חוזה לשתי עונות עם אופציה לעונה נוספת. בייל לא פוסל את הרעיון לחזור למולדתו ושוקל את האופציה.

* ב"אס" טוענים שאם מרסלו ביילסה ימונה למאמן אתלטיק בילבאו, מטרת הרכש מספר 1 שלו תהיה אנטואן גריזמן. כזכור, הצרפתי החל את דרכו בריאל סוסיאדד, היריבה הגדולה של בילבאו.

* ארסנל מאמינה כי היא קרובה לסיכום על רכישתו של גבריאל ז'סוס ממנצ'סטר סיטי, כך דווח ב"טיימס". הברזילאי רוצה לעבור ללונדון, כאשר התותחנים ישדרגו את הצעתם לכ-50 מיליון פאונד. מיקל ארטטה, ששיתף פעולה עם החלוץ כשהיה עוזרו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, סימן את ז'סוס כאחת המטרות העיקריות שלו לחלון ההעברות. השחקן שהגיע לסיטי ב-2017 רוצה לעזוב כדי להפוך לשחקן הרכב קבוע - פריבילגיה שלא תהיה לו בסיטי עם הגעתו של ארלינג הולאנד. ב"טיימס" הוסיפו כי ארסנל מאמינה שתצליח לשכנע את קשר לסטר יורי טילמאנס להגיע לקבוצה.

* מנצ'סטר סיטי תגיש הצעה לברייטון על המגן השמאלי הספרדי מארק קוקורייה, כך מדווח פבריציו רומאנו.

* ליברפול סיכמה עם אברדין על רכישתו של המגן הימני קלבין ראמזי תמורת 4 מיליון פאונד. על פי ה"טיימס", האדומים עשויים להוסיף בעתיד כ-2.5 מיליון פאונד במסגרת בונוסים על הופעות והישגים. הסקוטי בן ה-18 צפוי להיות ההחתמה האחרונה של הקבוצה בחלון ההעברות אחרי שצירפה גם את פאביו קרבאליו ודרווין נונייס.

* פריז סן ז'רמן הציבה ברשימת השחקנים שהיא רוצה למכור את מאורו איקרדי וארנו קאלימואנדו. החלוץ בן ה-21 כבש העונה 12 שערים ב-34 הופעות כמושאל אצל לאנס, ועל פי ה"אינדפנדנט" לידס הגישה הצעה בסך 17.1 מיליון פאונד.

* בספרד מדווחים כי אחרי פגישה נוספת בין ברצלונה לנציגיו של גאבי, הקשר בן ה-17 מתקרב להארכת חוזה עד 2028.

ז'ול קונדה שחקן סביליה. Quality Sport Images, GettyImages
היורש של פיקה בבארסה? קונדה?/GettyImages, Quality Sport Images

* פאביו ויירה, קשר התקפי בן 22, יימכר מפורטו לארסנל תמורת 35 מיליון יורו. הפורטוגלי כבש העונה שישה שערים ובישל 14 ב-27 הופעות בליגה הפורטוגלית.

* טוטנהאם בדרך לרכש חדש: קבוצתו של אנטוניו קונטה תשלם 29 מיליון יורו לברייטון עבור הקשר הצרפתי איב ביסומה.

* ווסטהאם בדרך לחיזוק מרשים? ב"מירור" מדווחים כי דייויד מויס מעוניין לצרף לקבוצתו את קשר סאות'המפטון ונבחרת אנגליה, ג'יימס וורד פראוס, כאשר גם ניוקאסל מעוניינת בשירותיו.

* במסגרת המשא ומתן בין ברצלונה לסביליה על בלם האנדלוסים ז'ול קונדה, עלתה האפשרות להעביר את אריק גרסיה כחלק מהעסקה, אך המנהל הספורטיבי של סביליה דחה את האפשרות לצרף את הבלם הספרדי.

* על פי דיווח ב-"RMC" הצרפתי, מארסיי נמצאת במגעים מתקדמים עם אקסל ויטסל. הקשר הבלגי בן ה-33 סיים את חוזהו בדורטמונד כל שהוא יוכל להגיע ללא תמורה.

עוד בוואלה!

פרס עוקץ: "פ.ס.ז' גרמה לאמבפה להשתגע, הוא הפך פתאום לאדם אחר"

לכתבה המלאה
אריק גרסיה, ברצלונה. Eric Alonso, GettyImages
סביליה סירבה לשחקן ברצלונה. גרסיה/GettyImages, Eric Alonso

* האם קרלוס טבס בדרך למשרת אימון ראשונה? ב"אולה" הארגנטינאי דווח כי החלוץ שתלה החודש את נעליו בגיל 38 שוחח עם סגן נשיא רוסאריו סנטרל בנוגע לאפשרות להתמנות למאמן הקבוצה. חלוץ העבר אמר לאחר פרישתו כי בכוונתו להפוך למאמן.

* אינטר מסרבת להצעות על אלסנדרו באסטוני ומילאן שקריניאר, אך עשויה להיפרד מהבלם השלישי בחוליית ההגנה שלה - סטפן דה פריי. על פי דיווח באיטליה, מנצ'סטר יונייטד ואסטון וילה הן שתיים מתוך רשימה של קבוצות פרמיירליג שמעוניינות בהולנדי.

* ב"גאזטה" דווח כי כחלק מהשיחות על השאלתו של רומלו לוקאקו מצ'לסי לאינטר, שני המועדונים דנו גם באפשרות שמגן הנראזורי, דנזל דומפריס, יירכש על ידי הבלוז. האיטלקים דורשת בין 45 ל-50 מיליון יורו, סכום שנחשב לגבוה מדי בעיני האנגלים.

* במקביל למאמצים להחתים את ערן זהבי, בוטאפוגו סימנה שני שחקנים נוספים - ברוטו טבאטה מספורטינג ליסבון ופרנסרג'יו מבורדו.

העברות

* מתיאה די שיליו חתם על חוזה חדש ביובנטוס שישאיר אותו במועדון עד 2025.

* פנרבחצ'ה הודיעה כי שחקן הכנף הפורטוגלי ששיתף פעולה עם ערן זהבי בעונה החולפת, ברומה, נחת באיסטנבול לקראת הצטרפות לקבוצה.

* בוטאפוגו עדיין ממתינה לתשובה מערן זהבי. בינתיים, מי שכן חתם והוצג רשמית הוא המגן השמאלי הברזילאי פרננדו מרסאל, שמגיע מוולבס האנגלית.

* ליל נפרדה ממאמנה ג'וסלין גוברנק ובקרוב צפויה להודיע על מינויו של פאולו פונסקה בתור מחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully