וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס עוקץ: "פ.ס.ז' גרמה לאמבפה להשתגע, הוא הפך פתאום לאדם אחר"

נשיא ריאל טוען שהחלוץ נשאר בפריז "מסיבות פוליטיות וכספיות", אבל לא סוגר לו את הדלת. לבנדובסקי לברצלונה? "אשמח עבורם"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 15.6/ספורט1

פלורנטינו פרס טוען: נפילת עסקת קיליאן אמבפה קרתה מסיבות "פוליטיות וכספיות", ונבעה מכך שפריז סן ז'רמן "הצליחה לשגע" את הכוכב הצרפתי ולגרום לו להישאר בקבוצה. בריאיון שהעניק נשיא ריאל מדריד לתוכנית הטלוויזיה "אל צ'ירינגיטו", הוא ביקר ועקץ את ההתנהלות של המועדון מפריז, כמו גם את אמבפה עצמו.

"קיליאן אמבפה לא בגד בי באופן אישי. אני לא מרגיש נבגד. הוא אמר לנו כל הזמן שהחלום שלו זה לשחק אצלנו, אבל פתאום ברגע אחד הכל השתנה מסיבות פוליטיות וכספיות. הופעל עליו לחץ עצום, ולפתע החלום שלו השתנה. חבל", אמר פרס.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן, קארים בנזמה חלוץ ריאל מדריד. FRANCK FIFE, GettyImages
עלה לו השתן לראש? אמבפה לצד בנזמה/GettyImages, FRANCK FIFE

פרס הוסיף ש"הוא קיבל שיחות טלפון מפוליטיקאים בכירים, עמנואל מקרון שוחח איתו כמה פעמים, ומבחינתי אין בזה שום היגיון. לא קל לקבל שיחות מנשיא צרפת שמפציר בך לא לעזוב את המועדון. אחר כך הוא הגיע לקטאר, והציעו לו דברים שגרמו לו להשתגע, לצאת מפרופורציות. פ.ס.ז' הציעה לו להוביל את הפרוייקט, וזה שינה הכל מבחינתו. ברגע אחד, אמבפה הפך להיות אדם אחר מזה שהכרתי. אני יכול להגיד שכאן, אצלנו, אף שחקן לעולם לא יהיה יותר גדול מהמועדון. זה לא ישתנה לעולם".

יחד עם זאת, פרס לא סוגר לאמבפה את הדלת ולא שולל הצטרפות עתידית שלו למועדון, על אף הטעם המר שהשאיר לאוהדים בסאגה הארוכה של הקיץ. "אני עדיין מכבד אותו, בהחלט. יש לי כבוד גדול אליו. מעולם לא אמרתי שהרומן בין קיליאן לריאל מדריד הסתיים. אולי בעוד שלוש שנים הדברים ישתנו, והוא בכל זאת הגיע. אבל אני יודע דבר אחד - אני רוצה את קיליאן אמבפה האמיתי, זה שמבין את מקומו. לא את קיליאן אמבפה הנוכחי, שהוא לא השחקן עם האופי שרצינו", הוא אומר.

פרס הבהיר שהשיחות על הארכת החוזה של ויניסיוס מתקדמות כמצופה, הסביר ש"לא יהיו יותר החתמות חדשות מצידנו בקיץ הנוכחי", ואפילו בירך את ברצלונה על ההצטרפות המסתמנת של רוברט לבנדובסקי. "אם זה באמת יקרה, אהיה מאושר עבורם. זאת בהחלט תהיה החתמה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully