וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס פפאדופולוס מזהיר את אולימפיאקוס: "מכבי חיפה קבוצה מפחידה"

אקס סכנין ועכו מכין את אלופת יוון למפגש במוקדמות ליגת האלופות: "בכר מאמן מצוין". ולמה היא צריכה להקדים את הגעתה לישראל?

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

אולימפיאקוס מתחילה להתכונן לצמד המפגשים נגד מכבי חיפה בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, ולא מקלה ראש בישראלים למרות שיחסי הכוחות נוטים בבירור לטובתה. בתקשורת היוונית הזכירו שוב ושוב את ההיסטוריה הלא מחמיאה של אולימפיאקוס עם יריבות ישראליות, ובטוחים שאלופת ישראל לא תעשה לה חיים קלים.

אמש התראיין לתקשורת המקומית יאניס פפאדופולוס, ששיחק בעשור הקודם בבני סכנין, הפועל עכו והפועל כפר סבא ומכיר מקרוב את הכדורגל הישראלי.

"מכבי חיפה קבוצה מפחידה. יש לה שחקנים טובים, התקציב שלה די גבוה, היא קבוצה היסטורית בישראל", ניתח פפאדופולוס, ששיחק בעבר גם באולימפיאקוס. "לעבור אותה לא תהיה משימה קלה, למרות שאני מעריך שאולימפיאקוס תעשה את זה בסופו של דבר, במיוחד אם תחזק את הסגל כנדרש".

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה מול יאניס פפאדופולוס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מכיר מצוין את חיפה. פפאדופולוס מול יוסי בניון ב-2014/אדריאן הרבשטיין

פפאדופולוס ציין שני שמות עיקריים, ואמר ש"ברק בכר מאמן מצוין שכבר הדיח את אולימפיאקוס בעבר. הוא מאמן טוב עם הרבה פוטנציאל. גם עומר אצילי שחקן מסוכן. לחיפה יש אצטדיון חדש בסטנדרט אירופי ויש אווירה חמה מאוד במשחקים שם, אבל קבוצה כמו אולימפיאקוס רגילה למגרשים כאלה וזו לא תהיה בעיה עבורה".

לדבריו, היוונים צריכים להקדים את הגעתם לישראל ולנחות ארצה "לפחות שלושה ימים לפני המשחק", כדי להתכונן למזג האוויר. "הטמפרטורות שונות והלחות עשויה לשחק תפקיד משמעותי במשחק בישראל. הייתי ממליץ לאולימפיאקוס לנחות כמה ימים לפני המשחק כדי להתרגל למזג האוויר. לא קל לשחק ככה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully