וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזה לקליי תומפסון, בילה עשר דקות על הפרקט, והורחק לכל החיים

כפיל של כוכב גולדן סטייט הצליח לחלוף על פני שורת מאבטחים שלא חשדו בו וזרק לסל, עד שנעצר. לאחר מכן הורחק מהאולם וממשחקי NBA לכל החיים: "לא ביקשו תעודה מזהה, קיבלו אותי בזרועות פתוחות"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 14 ביוני/ספורט1

גמר ה-NBA מביא עימו שלל סיפורים ספורטיבים, אך בסדרת הגמר הנוכחית קיבלנו סיפור מפתיע במיוחד שאינו קשור כלל לביצועים על המגרש. אם לא הספיקה הטלנובלה אליה נקלעו ההורים של סטף קרי, כעת הגיע תורו של חברו לקו האחורי האגדי - קליי תומפסון.

שעות בודדות לפני משחק 5 בין גולדן סטייט לבוסטון, אל האולם הביתי של הווריירס נכנס דוסון גרלי, כפיל של תומפסון, מבלי לעורר את החשד של שורת מאבטחים בחמישה מעגלים שונים. גרלי הצליח להגיע לפרקט ולזרוק במשך עשר דקות, עד שגילו כי ה"שחקן" אינו תומפסון ופינו אותו מהמקום.

בהמשך, גרלי קיבל מכתב לפיו הוא מושעה לכל החיים ממשחקי NBA, WNBA וליגת הפיתוח ואף מכל אירוע הוא מופע שייערך בצ'ייס סנטר ובמספר אולמות נוספים בקליפורניה בעקבות ההתחזות.

גרלי דיבר לאחר העונש שספג ואמר: "הורחקתי כי עברתי חמישה מעגלי אבטחה, שנתנו לי להיכנס בלי לבקש תעודה מזהה, וזרקתי במשך עשר דקות. למה אני צריך להיות מורחק בגלל שהמאבטחים חסרי יכולת? המאבטחים קיבלו אותי בזרועות פתוחות על אף שבשום שלב לא אמרתי שאני קליי תומפסון".

המתחזה אף סיפר כי הוא שילם 10,000 דולר על כרטיסים למשחק, וכעת מסרבים להשיב לו את הסכום: "האם היה שווה לאבד את הכסף ולהיות מורחק לכל החיים? לחלוטין, הייתי שחקן NBA לעשר דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully