וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה של סטפן קרי: השמועות על הוריו חושפות "טלנובלה" מוזרה

דל וסוניה קרי הפרודים הגיעו למשחק של בנם עם בני זוג חדשים. בארה"ב חשפו: בין הארבעה קיימת מערכת יחסים סבוכה, עם היסטוריה ארוכה

סטפן קרי חוגג בחדר ההלבשה של גולדן סטייט ווריירס את שבירת שיא השלשות/האתר הרשמי של גולדן סטייט

בזמן שסטפן קרי נותן ביצועים אדירים בגמר ה-NBA במדי גולדן סטייט, בארה"ב טוענים שבמקביל מתחוללת דרמה גדולה במשפחה שלו. במשחק הקודם בסדרה, שבו גולדן סטייט ניצחה בבוסטון והשוותה ל-2:2, ההורים של סטף - דל וסוניה - הגיעו לאולם עם בני זוג חדשים. כזכור, בחודש אוגוסט בשנה שעברה הודיעו הזוג שהם מתגרשים אחרי 33 שנים ביחד, והאשימו זה את זה בבגידה.

דל קרי, סוניה קרי - ההורים של סטפן וסת' קרי במהלך משחק בין שני הבנים שלהם. Ezra Shaw, GettyImages
דל קרי, סוניה קרי - ההורים של סטפן וסת' קרי במהלך משחק בין שני הבנים שלהם/GettyImages, Ezra Shaw
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, עם אביו דל קרי אחרי שבירת שיא השלשות של ה-NBA בכל הזמנים. Al Bello, GettyImages
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, עם אביו דל קרי אחרי שבירת שיא השלשות של ה-NBA בכל הזמנים/GettyImages, Al Bello

סוניה נראתה בבוסטון עם בן הזוג החדש שלה, סטיב ג'ונסון, בעבר שחקן פוטבול, בזמן שדל קרי הגיע עם מי שלכאורה היא חברתו החדשה, ניקי סמית. אבל אז גולשים ברשת החלו לחקור את העניין, וגילו את הטלנובלה: סמית וג'ונסון היו בעצמם בני זוג שנפרדו!

בני הזוג של הקרי'ס היו פעם נשואים?!

ולא רק זאת, כי עם הזמן התבררו עוד ועוד פרטים. התגלה כי דל קרי הכיר את ג'ונסון מימיו במכללות: ג'ונסון שיחק פוטבול בווירג'יניה טק, שם דל קרי שיחק כדורסל. כמו כן נטען ששני הזוגות הכירו זה את זה, כך שמדובר ב"מרובע רומנטי" מסובך ומורכב. מקורב למשפחה סיפר ל"ניו יורק פוסט": "לא רק שהחבר החדש של סוניה מכיר את דל מהקולג', אלא למעשה המשפחות היו חברים טובים, הם מכירים אחד את השני טוב מאוד".

החבר של סוניה מברך את סטף בסיום המשחק

בחודש פברואר השנה, אחרי שסטף שבר את שיא השלשות ההיסטורי של ריי אלן, הוא סיפר שהוא מתמודד עם "מציאות מורכבת". שני ההורים של סטף היו במשחק החגיגי במדיסון סקוור גארדן, וישבו בנפרד בשני צדי המגרש. בסיום קרי ניגש לכל אחד מהם, וחיבק אותם בנפרד. "יכולתי להתעצבן ולכעוס ולהגיד להם 'אתם דפקתם הכל', אבל בזכות הדרך שבה הם גידלו אותי, אני יכול לשמור על קור רוח ורוגע", סיפר כוכב הווריירס, "זה בחלט מאתגר".

  • עוד באותו נושא:
  • סטפן קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully