וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפתח סתימות? מכבי ת"א סימנה את ואן אובריים גם כזר

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 15:00

הצהובים, שעקבו אחרי ההולנדי עוד לפני שידעו שהוא יהודי ויוכל להירשם כישראלי, מקווים שהוא יעזור לשדרג את מרכז השדה. אבל מה לגבי העומס בקישור?

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 14 ביוני/ספורט1

הקשר היהודי הולנדי יוריס ואן אובריים ינחת לקראת סוף השבוע בישראל ויצטרף לפתיחת האימונים של מכבי תל אביב בשבוע הבא. מכבי תל אביב עקבה אחר הקשר שחתם לשלוש שנים עוד בטרם ידעה על שורשיו היהודיים ושאפשר יהיה לרשום אותו כישראלי.

שחקן אוטרכט, יוריס ואן אובריים. ANP, GettyImages
"התחרות בקישור רק תגדל". ואן אובריים/GettyImages, ANP

ואן אובריים לא בא על תקן של סופרסטאר שכל מכבי תל אביב מחכה לו. במועדון מדברים על קשר שיכול לשחק כאחורי אבל גם קצת יותר קדימה ולעתים גם כפליימייקר. "הוא ייתן לנו עוד כלי חשוב בקישור לבניית המשחק שלנו", אומרים במכבי תל אביב. "הוא שחקן מאוד חכם ואינטליגנטי עם הכדור ובקבוצה כמו מכבי תל אביב שמחזיקה 70 אחוז מהזמן בכדור, אנחנו צריכים עוד שחקן שיעזור בבניית המשחק וביצירת מצבים לכיבוש שערים. התחרות בקישור רק תגדל וזה אמור לעשות לנו טוב".

עם ואן אובריים מצבת הקשרים של מכבי תל אביב גדלה וכעת יש לקבוצה את דן גלזר, אייל גולסה, דן ביטון, גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך, עידו שחר וייתכן שגם אבי ריקן יישאר בסוף. שרן ייני שאמור לחתום על חוזה חדש גם יכול לתת דקות בקישור האחורי ולעתים יוסט לעמדה הזו גם שחר פיבן.

שוער קבוצת הנוער, רועי עמדי, חתם היום על חוזה חדש לחמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully