וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: יונייטד מעוניינת בדומפריס, אריקסן החליט לעזוב את ברנטפורד

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 19:22

אינטר מוכנה למכור את ההולנדי, האדומים וטוטנהאם בעקבות הדני. צ'לסי מובילה על ריאל מדריד במירוץ אחרי סלונינה, נרס ליובנטוס?

תיקתקנו, סיכום אירועי יום שבת, 11 ביוני/ספורט1

העברות

* ג'ורג'ו קייליני הכריז עם סרטון ברשתות החברתיות על כך שהוא מצטרף ללוס אנג'לס FC מה-MLS. הבלם בן ה-37 שפרש לאחרונה מנבחרת איטליה עזב את יובנטוס, בה שיחק מאז שנת 2005.

* ארסנל הודיעה על החתמתו של בלם סאו פאולו מרקיניוס בן ה-18. הברזילאי רשם 33 הופעות בקבוצה הבוגרת של סאו פאולו ועזר לה לזכות בתואר אזורי בברזיל ב-2021.

* אוניון ברלין צירפה את הקשר ההתקפי של בוכום מילוש פנטוביץ'. השחקן, שנולד במינכן, עוזב את בוכום אחרי ארבע שנים. פנטוביץ' גדל בבאיירן מינכן ושיחק בעיקר בקבוצה השנייה, אך רשם גם הופעה אחת בקבוצה הראשונה כשנכנס כמחליף בדקה ה-92 בעונת 2015/16.

* באיירן מינכן הודיעה על רכישתו של ריאן חראפנברך. הקשר ההולנדי בן ה-20 נרכש מאייאקס תמורת כ-25 מיליון יורו ומצטרף אל חברו מהקבוצה לשעבר נוסייר מזראווי, שחתם לפני כחודש.

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד מעוניינת להחתים את דנזל דומפריס, שיסכים להגיע לשדים האדומים. קבוצתו הנוכחית של המגן ההולנדי, אינטר, מוכנה למכור אותו אחרי עונה אחת בלבד כדי שתוכל להוציא לפועל את ההחתמות של פאולו דיבאלה ורומלו לוקאקו.

* ב"דיילי אקפרס" דווח כי כריסטיאן אריקסן החליט לעזוב את ברנטפורד אחרי חצי שנה. מנצ'סטר יונייטד והאקסית טוטנהאם מעוניינות.

* ב"טוטוספורט" האיטלקי דווח כי ניוקאסל רוצה לרכוש מיובנטוס את הבלם הטורקי מריח דמירל שהושאל העונה לאטאלנטה.

* יובנטוס פתחה בשיחות עם נציגיו של דויד נרס. חברו של מנור סולומון בשחטאר דונייצק נרכש בינואר מאייאקס אך לא הספיק לערוך את הופעת הבכורה לאור העובדה שהמלחמה באוקראינה פרצה לפני חזרת הליגה מפגרת החורף.

* רומא מעוניינת בשחקנה של ולנסיה ונבחרת פורטוגל, גונסאלו גדש, והיא צפויה להתחרות בוולבס על שירותיו.

*טוטנהאם מנסה למכור את המגן השמאלי סרחיו רגילון, ובאיטליה פורסם שיובנטוס עשויה לצרפו תמורת כ-30 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

העברות בעולם: קייליני עבר לארצות הברית, פירלו יאמן בטורקיה

לכתבה המלאה
עוסמאן דמבלה, ברצלונה. Eric Alonso, GettyImages
בעונה הבאה בצ'לסי? דמבלה/GettyImages, Eric Alonso

* צ'לסי משוכנעת ביכולתה להחתים את עוסמאן דמבלה, כך על פי "סקיי". כידוע, שחקן הכנף הצרפתי מסיים החודש או חוזהו בברצלונה.

* העולה החדשה לפרמיירליג, פולהאם, פתחה במשא ומתן לצירופו של ברנד לנו. לשוער המשנה של ארסנל, שאיבד השנה את חולצת ההרכב לארון ראמסדייל, נותרה עוד עונה אחת בחוזה.

* בארה"ב מדווחים: צ'לסי וריאל מדריד מנהלות מאבק על גבריאל סלונינה, שוערה האמריקאי של שיקגו פייר מה-MLS. סלונינה בן ה-18 שיחק בנבחרת הצעירות של ארה"ב והוא נחשב לשוער מבוקש מאוד, כאשר כרגע לפי הדיווח הבלוז קרובים יותר להשלים עסקה עבורו.

* בטורקיה מדווחים שפנרבחצ'ה במו"מ עם וויליאם קרבאליו, קשר ריאל בטיס ונבחרת פורטוגל.

* פרנקי דה יונג התייחס לדיווחים על רוברט לבנדובסקי לברצלונה ואמר: "זה תלוי בו. ברור שהייתי רוצה שחקן כזה בקבוצה שלי".

* בלקבורן רוברס צפויה להודיע על מינויו של חלוץ העבר הדני יון דאל תומאסון למאמנה הבא. את העונה האחרונה סיימה הקבוצה במקום השמיני בצ'מפיונשיפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully