וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "לא חוששים מאיסלנד". ספורי וגלזר בתמונת ההרכב

12.6.2022 / 22:00

הנבחרת מתכוננת למשחק החוץ בליגת האומות (שני, 21:45), שון וייסמן צפוי לעלות ב-11 לצד עבדה וסולומון. קשר הפועל באר שבע ושחקן מכבי תל אביב עשויים לפתוח גם הם. אלי דסה: "אנחנו לא פייבוריטים"

מחזור 4הסתיים13/06/2022
איסלנד
  • תורסטיינסון (9)
  • הלגאסון (60)
2:2
  • (35, גול עצמי) גרטארסון
  • (65) פרץ
נבחרת ישראל
אלון חזן מאמן נבחרת ישראל לפני איסלנד/נבחרת ישראל

נבחרת ישראל

נבחרת ישראל ערכה הערב (ראשון) את האימון הטקטי המסכם שלה ובכך סיימה את הכנותיה לקראת המשחק מחר במסגרת שלב הבתים בליגת האומות נגד איסלנד. הנבחרת שנחתה אמש בסמוך לחצות שעון מקומי, הגיעה לאיסלנד מעודדת מאוד ובמצב רוח מצוין אחרי ניצחון החוץ נגד אלבניה ביום שישי.

במחנה הישראלי מדברים על אווירה טובה מאוד, כאשר מילת המפתח היום בקרב השחקנים והצוות המקצועי היתה המשכיות. בצוות הישראלי מאמינים שאפשר לנצח מחר ובכך להתבסס בראשות הבית לקראת המשחק האחרון נגד אלבניה בבית במחזור הנעילה.

במסיבת העיתונאים אמר המאמן אלון חזן: "ברגע שדברים תלויים בשחקנים, אני לא חושש מדבר. השחקנים עובדים קשה, מחויבים ונהנים ממה שהם עושים ונכון שאנחנו מכבדים מאוד את היריבה, אבל לא חוששים. בין המשחק הראשון לשני היו לנו כמה ימים בבית כדי להתאושש ואנחנו כל הזמן קשובים לשחקנים שלנו ולא נסכן אותם. אנחנו לא חושבים על פאשלות או דברים אחרים, אלא רק על איך אנחנו יכולים להתקדם ולהשיג תוצאות טובות".

המגן והקפטן אלי דסה הוסיף: "קודם כל אסור לשכוח שהקפטן שלנו הוא ביברס. זו נבחרת שכיף להיות בה ויש פה חבר'ה טובים, אני מצפה שנמשיך בקו שהתחיל במשחק נגד איסלנד שבו היינו עם המון אנרגיות וידענו לעבור גם דקות קשות. אנחנו רוצים להשיג את הנקודות מחר, אבל הדרך לא פחות חשובה. אם אנחנו פייבוריטים לנצח באיסלנד? אני לא חושב, אחרי התוצאה שעשינו בארץ זה נראה שקול".

דן גלזר שחקן נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
יפתח בקישור? דן גלזר/מאור אלקסלסי

למעט עדן קארצב המוצהב יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן אלון חזן. המגן השמאלי דורון ליידנר שסיים את המשחק עם כיווצים ברגלו, כשיר לשחק וצפוי להמשיך לפתוח בהרכב. רמזי ספורי שנכנס טוב מאוד כמחליף באלבניה, נמצא חזק בתמונת ההרכב, אך גם דן גלזר עשוי לפתוח בקישור האחורי במקומו של קארצב.

דור פרץ ומחמוד ג'אבר שהשתפרו מאוד במחצית השנייה באלבניה ימשיכו לקבל קרדיט מהמאמן. עוד בטרם נערך תרגול טקטי באימון הערב, נראה שהשלישייה ההתקפית תורכב שוב מליאל עבדה, שון וייסמן ומנור סולומון, שהיה המצטיין באלבניה.

הרכב משוער נבחרת ישראל: אופיר מרציאנו, דורון ליידנר, שון גולדברג, מיגל ויטור, אלי דסה, דן גלזר, דור פרץ, רמזי ספורי, מנור סולומון, ליאל עבדה, שון וייסמן.

עוד בוואלה! ספורט

דורון ליידנר כשיר לאיסלנד, מונס דאבור מצפה לחזור להרכב

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת איסלנד חוגגים. מאור אלקסלסי
"כמו משחק גמר". האיסלנדים חוגגים בחיפה/מאור אלקסלסי

נבחרת איסלנד

מן העבר השני, איסלנד החלה את הקמפיין עם 2:2 בחיפה נגד נבחרת ישראל לאחר מכן שמטה נקודות יקרות בבית ב-1:1 נגד אלבניה, משחק בו חזרה מפיגור. החבורה של ארנר וידארסון נמצאת בדעיכה מתמדת ולהוציא את הניצחון 0:1 על סן מרינו במשחק ידידות ביום חמישי, ב-14 המשחקים לפני כן היא ניצחה רק פעם אחת, 0:4 את ליכטנשטיין במשחק הבית.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר וידארסון: "אני לא מרגיש לחץ בעקבות התוצאות האחרונות ומרוצה מהשחקנים. מבחינתו מחר זה כמו משחק גמר ואנחנו מתרגשים לקראתו ומרגישים שאנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. אנחנו יודעים שהמחצית השנייה נגד סן מרינו הייתה לא טובה, אבל לוקחים את הניצחון ושוכחים מהיכולת שהצגנו".

בניצחון הדחוק על סן מרינו ביצע וידארסון שינויים רבים, כך שהפעם הוא צפוי לשוב להרכב החזק ביותר שלו והוא צפוי לכלול גם את אנדרי גודיונסן בן ה-20, ששייך לריאל מדריד ובישראל לא שותף, אבל השלים 90 דקות מול אלבניה.

הרכב משוער נבחרת איסלנד: רונאר רונארסון, אלפונס סמפסטד, דניאל גרטארסון, הורדור מגנוסון, דויד אולאפסון, בירקיר ביארנסון, ת'וריר הלגאסון, איסק יוהאנסון, יון ת'ורסטיינסון, ארנור סיגורדסון, אנדרי גודיונסן.

משחקה האחרון של ישראל בקמפיין יהיה בבית מול נבחרת אלבניה, והוא ייערך בעוד כשלושה חודשים, ב-24 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully