וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרו ורבו: הקרבות הישירים על שני הכרטיסים האחרונים למונדיאל

פרו תנסה להשתמש בקסמים של ריקרדו גארקה ולעבור את אוסטרליה הדועכת בדרך לקטאר (21:00, ספורט3), קוסטה ריקה תתגבר על פרשת קיילור נבאס במפגש מול ניו זילנד (שלישי, 21:00, ספורט3)?

כתבה לקראת שני משחקי העלייה האחרונים למונדיאל 2022/ספורט1

שני הכרטיסים האחרונים למונדיאל 2022 בקטאר יחולקו השבוע, עם שני מפגשים ראש בראש מקצוות הגלובוס. הערב ייפגשו פרו ואוסטרליה (שני, 21:00, ספורט3), ומחר יתעמתו קוסטה ריקה וניו זילנד (שלישי, 21:00, ספורט3), על הזכות להיות הנבחרות ה-31 וה-32 במונדיאל שייצא לדרך בעוד פחות מחצי שנה.

צפו בכתבה של מור רכס על העימות המסקרן בין פרו המתעוררת לאוסטרליה הדועכת, כשהמנצחת ביניהן תשובץ לבית ד' עם צרפת, דנמרק וטוניסיה, בעוד שהמנצחת בין קוסטה ריקה, שעדיין סוערת מפרשת קיילור נבאס, לניו זילנד שנהנתה מדרך קלה במיוחד עד הלום, תזכה במפגש בבית ה' עם גרמניה, ספרד ויפן.

מאמן נבחרת פרו ריקרדו גארקה. GettyImages
ישלוף שפן מהכובע? גארקה/GettyImages

האוסטרלים הגיעו לקטאר כבר בשבוע שעבר ושם ניצחו בחצי גמר הפלייאוף את איחוד האמירויות בתוצאה 1:2 וכך העפילו לקרב על הכרטיס למונדיאל, בעוד פרו הבטיחה את מקומה במפגש בזכות העובדה שסיימה במקום החמישי במוקדמות גביע העולם בדרום אמריקה.

למרות הניצחון על איחוד האמירויות, אוסטרליה עברה שנה לא קלה והיא נמצאת בדעיכה מתמדת. אחרי שבסיבוב המוקדמות השני ניצחה את כל שמונת המשחקים מול כוויית, ירדן, נפאל וטאיוואן, בסיבוב השלישי ניצחה אוסטרליה ארבעה משחקים בלבד מתוך עשרה ואת הכרטיסים האוטומטיים למונדיאל תפסו על חשבונה ערב הסעודית ויפן.

עם זאת, בזכות הניצחון הדרמטי על איחוד האמירויות, הסוקרוז עדיין תלויים בעצמם ויכולים לפגוש בנובמבר הקרוב בשלב הבתים את צרפת, דנמרק וטוניסיה. אוסטרליה השתתפה בכל גביעי העולם מאז 2006 - אבל אחרי שבגרמניה הגיעה לשמינית הגמר, בשלושת הטורנירים הבאים ניצחה פעם אחת בלבד ולא עברה את שלב הבתים. מהסגל האוסטרלי ייעדר טום רוגיץ', שחקן סלטיק שביקש להשתחרר עקב סיבות אישיות לפני כשבועיים, אך פרט לכך סגל מלא יעמוד לרשות גרהאם ארנולד.

עוד בוואלה!

לוח משחקי מונדיאל 2022 - השיבוץ המלא של כל הבתים

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת אוסטרליה. רויטרס
אוסטרליה השתתפה בכל גביעי העולם מאז 2006/רויטרס

אשר לפרו, היא צברה נקודה אחת בלבד בחמשת המשחקים הראשונים במוקדמות המונדיאל, אבל הנבחרת של ריקרדו גארקה הצליחה למרות הכל לסיים במקום החמישי ולשמור על סיכוי ממשי לקחת חלק במונדיאל שני רצוף, אחרי שב-2018 קטעה רצף שלילי בן 36 שנה ובתקווה להעפיל לשני גביעי עולם רצופים לראשונה מאז 1982. פרו עשתה זאת בזכות משחקי הבית, כי חרף הפסדים לברזיל, ארגנטינה וקולומביה, היא סיימה בתיקו מול אורוגוואי ואקוודור שסיימו מעליה וניצחה את כל השאר.

פרו ניצחה ביום ראשון 0:1 את ניו זילנד במשחק הכנה שנערך בברצלונה משער של ג'אנלוקה לפאדולה, האיטלקי בן ה-32 שלזכותו כבר שמונה שערים ב-21 הופעות במדי נבחרת פרו. לסגל הפרואני צפוי לשוב לואיס אדבינקולה, מגן בוקה ג'וניורס שבעקבות פציעה לא רשם את הופעתו ה-106 במדים הלאומיים נגד ניו זילנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully