וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספרייה עשוי להמשיך בבאר שבע, שמכוונת להתחזק בחלוץ איכותי

12.6.2022 / 9:33

אחרי לופס, לגביו מאמינים כי רמתו רק תעלה, במועדון שוקלים לממש את האופציה על הקולומביאני. חזרת ז'וזואה נראית רחוקה, ברדה שב לעבודה לקראת תחילת האימונים

חגיגות הגביע של הפועל באר שבע/צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: אביעד בלילי

אחרי שהשאירה את הלדר לופס, הפועל באר שבע שוקלת ברצינות להמשיך בהתקשרות גם עם דנילו אספרייה לעונה נוספת. למועדון עדיין יש אופציה להאריך את חוזהו של הקולומביאני, ועשוי לממש אותה השבוע.

בהפועל באר שבע היו מרוצים בסוף השבוע כשלופס צלצל לאליניב ברדה והודיע לו כי החליט להישאר בקבוצה לעונה נוספת. כפי שפורסם כאן, הפועל באר שבע מימשה את האופציה שהייתה לה על המגן השמאלי והוא ביקש זמן עד ה-10 ביוני כדי להחליט אם הוא נשאר, לנוכח העובדה שהיו לו עניינים משפחתיים בגינם החליטה רעייתו לעזוב את ישראל במהלך העונה החולפת. לופס החליט בסופו של דבר שהוא נשאר, ובבירת הנגב מרוצים מכך משום שהם משוכנעים כי לופס הלך והשתפר ככל שהחודשים עברו מאז הצטרפותו, ולפיכך מעריכים שם כי קיים סיכוי גבוה שהוא ירים את הרמה שלו בעונה הבאה, אפילו שהוא לא הולך ונהיה צעיר יותר.

לופס בן ה-33 בחר להישאר גם בגלל המושבה הפורטוגלית בהפועל באר שבע, שכוללת את מיגל ויטור ואנדרה מרטינס. כזכור, ויטור חתם על חוזה חדש במועדון וייחשב לישראלי בעונה הבאה, ואילו למרטינס יש חוזה לעוד עונה אחת. פורטוגלי נוסף שנמצא כל העת בתכניות הוא ז'וזואה, אבל כרגע חזרתו לקבוצה רחוקה.

הלדר לופס שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
בבאר שבע בונים על שיפור. הלדר לופס/דני מרון

בקבוצה יפתחו את האימונים בדיוק בעוד שבוע, ובתחילת החודש הבא ייצאו למחנה האימונים בפולין לקראת תחילת המשחקים באירופה במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג.

המאמן אליניב ברדה, ששב בסוף השבוע מחופשה משפחתית בתאילנד, חזר הבוקר לעבוד בבית האדום כאשר עיקר החיפושים בגזרת הזרים הם סביב חלוץ זר שיחליף את ניקיטה רוקאביציה. ברדה צריך עדיין לסגור את ענייניו הכספיים מול הפועל באר שבע לפני שיחתום על חוזה האימון החדש שלו, כאשר בין הצדדים עדיין מפרידים כמה סעיפים ובתוכם אורך החוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully