וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה חזר לישראל. בהפועל באר שבע ינסו לסגור את הפערים

10.6.2022 / 18:26

המאמן שב מתאילנד, עדיין לא הגיע לסיכום על חוזה חדש. רועי גורדנה החליט לא לעבור ניתוח בברכו ויתחיל בטיפול שמרני כדי להתגבר על הקרע ברצועה הצולבת

חגיגות הגביע של הפועל באר שבע/צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: אביעד בלילי

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה, חזר לפנות בוקר לישראל מחופשה משפחתית בתאילנד עם רעייתו וילדיו, שם בילו בשבועיים האחרונים. במשך התקופה בה שהה ברדה בתאילנד, ניהל אביו, חיים, מו"מ עם בעלי הקבוצה אלונה ברקת על חוזה אימון חדש עבור בנו.

על פי הידוע, נותרו פערים קטנים בין הצדדים, בעיקר בכל הקשור לאורך החוזה של ברדה, והצדדים ינסו להגיע להבנות בשבוע הבא, לקראת פתיחת האימונים וכדי שברדה יהיה על הדשא כמאמן הקבוצה ויוצג כמאמן הקבוצה לשנתיים הקרובות ואולי גם מעבר לכך.

שחקן הפועל באר שבע רועי גורדנה. מאור אלקסלסי
בבאר שבע מקווים שישוב במהרה. גורדנה/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, קשר הקבוצה, רועי גורדנה שקרע את הרצועה הצולבת במהלך הפלייאוף העליון, החליט בעצה אחת עם הצוות הרפואי של המועדון, לא לעבור ניתוח ולבצע טיפול שמרני של פיזיותרפיה וחיזוקים כדי לנסות להתגבר על הפציעה ללא התערבות כירורגית שעלולה להשביתו לתקופה של עד שנה.

גורדנה כבר עובד על הברך במטרה לחזור במהלך העונה הקרובה. כזכור, הקשר היה שחקן דומיננטי מאז מונה אליניב ברדה למאמן, אחרי שבחלקים גדולים של העונה לפני כן לא זכה להזדמנויות משמעותיות וליותר מדי דקות על כר הדשא. הוא נפצע בברכו ולא יכול היה לסיים את העונה, אבל במועדון מקווים שיחזור במהרה. לגורדנה חוזה בהפועל באר שבע לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully