וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג דורש מהעמותה: 15 מיליון שקל, ועוד 18 מיליון על חובות

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 13:49

הבעלים של בית"ר ירושלים הציב רשימה של דרישות מעמותת האוהדים על מנת לרכוש את הקבוצה. עזריה וגרצ'קין מבוקשים בליגת העל אך מחכים להתבהרות הדברים במועדון: "אף אחד לא רוצה להגיע לתחילת העונה בלי ודאות"

תיקתקנו, סיכום אירועי יום שבת, 11 ביוני/ספורט1

ראשי עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים ואנשי הצוות המשפטי שלהם עברו היום (ראשון) על טיוטת החוזה שנשלחה על ידי נאמן בית"ר ירושלים, עו"ד יצחק יונגר. על פי הטיוטה, הבעלים של בית"ר משה חוגג הציב רשימה של דרישות מהעמותה כדי להשלים את הרכישה, וסכום של 33 מיליון שקל.

"הרוכש מצהיר כי ידוע לו שחובות והתחייבויות החברה ואותם יהיה עליו לשלם נכון למועד החתימה על הסכם זה עומדים על סך של כ-33,000,000 שקל", נכתב, "למען הסר ספק, סכום זה אינו כולל התחייבויות עבור הפעילות של עונת 2022/23 ואילך ותיתכן סטיה של עד 10% בגובה החובות למעלה ולמטה".

בטיוטת ההסכם נכתב כי "במועד השלמת העסקה יעביר הרוכש לזכות החברה סך של 15,000,000 שקל לצורך פירעון מיידי של התחייבויות וחובות העבר... במהלך שתי עונות המשחקים 2022/23 ו-2023/24 מתחייב הרוכש כי יכסה בכל עונת משחקים התחייבויות וחובות עבר בסך של 9,000,000 שקל על התחייבויות וחובות העבר (ובסך כולל של 18,000,000 שקל)".

כזכור, ביום שישי, בסמוך לכניסת השבת, נשלחה טיוטה לפיה חוגג מוכן להעביר את הבעלות על המועדון לעמותת האוהדים, וכעת הצוות המשפטי עובר על כל התנאים, ובהמשך ותיערך פגישה נוספת בין הצדדים כדי לנסות ולקדם את הנושא. "נעבור על כל הדברים כדי לראות באמת מה התנאים ומה צריך לעשות כדי לקדם את הדברים", אמרו בעמותה, "יש רצון גדול לקדם את זה בזמן קצר".

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
דורש מהעמותה 33 מיליון שקל. חוגג/ברני ארדוב

הודעת עמותת אוהדי בית"ר ירושלים

מהעמותה נמסר בתגובה: "מדובר בטיוטה בלבד. אנחנו כעת עוברים על הדברים וכמובן שישלחו הערות עד הגעה לנוסח מוסכם. בטיוטה - ניתן לרשום הכל. כל עוד החוזה לא חתום - זה חסר משמעות. זאת ועוד: אנו מתחייבים כי טרם חתימת הסכם מחייב - כל הפרטים המשפיעים על הקבוצה כעת ובעתיד, יפורסמו כאן לאוהדים ויהיו גלויים לכל.

"לא ייחתם דבר מבלי שאתם, האוהדים, תדעו עליו ותביעו את דעכתם - דעה שיהיה לה משקל משמעותי בהחלטה אם להתקדם הלאה לחתימת חוזה. אלו ימים מורכבים וקשים לכל אוהד ביית"ר. אנחנו מבקשים שהתנסו להתעדכן דרכנו, פה או בפרטי, אנחנו עונים תמיד ולכל אחד. אל תאמינו לכל פרסום, העיתונאים עושים את עבודתם אך לא מודעים לכל הפרטים כולם".

עוד בוואלה!

הוא יודע את האמת: הספין החדש של משה חוגג על בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
אוהדי בית"ר ירושלים מוחים נגד משה חוגג. דני מרון
מחכים לפתרון. אוהדי בית"ר/דני מרון

מי שמחכים בקוצר רוח לראות האם יש התקדמות הם שחקני בית"ר המחזיקים בחוזה וכן כאלה שהאופציות עליהם מומשו. כזכור, למרות חוסר הוודאות הגדול, בית"ר שלחה מכתבים רשמיים לדן עזריה ולמקס גרצ'קין לפיהם המועדון מממש את האופציה עליהם אך אי הוודאות גורמת לחשש גם אצל השחקנים.

גרצ'קין ועזריה מבוקשים בקבוצות רבות אך מימוש האופציה מונע מהם להתקדם. "שחקנים רוצים להישאר בבית"ר, זה ברור", אמר שחקן ששיחק בעונה האחרונה במועדון, "אבל אף אחד לא רוצה להגיע עד תחילת העונה בלי ודאות. נקווה שהשבוע כבר הדברים יהיו בהירים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully