וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים: "קיבלנו טיוטת חוזה להעברת הבעלות"

10.6.2022 / 17:58

לפי הטיוטה שהועברה על ידי הנאמן עו"ד יונגר, על האוהדים לגייס כ-15 מיליון שקלים למען השלמת המהלך "סופית ורשמית". הצדדים ייפגשו בשבוע הבא

עשרת השערים היפים של ערן זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן/ספורט

התקדמות משמעותית במו"מ בין עמותת אוהדי בית"ר ירושלים למשה חוגג בכל הנוגע להעברת הבעלות. אמנם בכיר בהתאחדות לכדורגל טען שהמועדון לא יכול לעבור לבעלות העמותה ומשה חוגג הואשם בספין חדש, אבל מעמותת האוהדים נמסר היום (שישי) שהועברה אליהם טיוטת חוזה להשלמת המהלך.

אוהדי בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
צעד נוסף להעברת הבעלות לידי עמותת האוהדים/שלומי גבאי

"רגע לפני כניסת השבת, אנו שמחים להודיע שהיום בצהריים התקבלה טיוטת חוזה מנאמן הקבוצה, עו"ד יצחק יונגר, להעברת בעלות של 100% מהמניות במועדון הכדורגל מ.ח. בית"ר ירושלים לידי 'עמותת אוהדי בית"ר ירושלים - מדליקים את המנורה'", מסרו מהעמותה, "בטיוטת החוזה מצוינים הסכומים עליהם דובר עד כה, התחייבויות כוללות בסך של כ-33 מיליון שקלים, שחלקם הגדול ניתנים לפריסה לשנתיים הקרובות".

עוד נכתב: "לפי טיוטת החוזה, אנו נדרשים לגייס כ-15 מיליון שקלים ובתום מהלך הגיוס וההגעה ליעד הזה המועדון יעבור בעלות לידי עמותת האוהדים באופן רשמי וסופי. כעת, יתכנסו ועד עמותת האוהדים והיועצים המשפטיים כדי לעבור על הסעיפים במשורה, במטרה להתקדם לעבר השלב הבא בהעברת הבעלות על המועדון לידי העמותה. נציין בנוסף, כי בימים האחרונים התקיימו מגעים עם מספר אנשי עסקים וקבוצות רכישה בעלי כיסים עמוקים, בדבר שיתוף פעולה אפשרי עם העמותה, בכדי להשלים את המהלך ולהוציא את בית"ר ירושלים לדרך חדשה יחד איתכם - אוהדי הקבוצה".

בשבוע הבא עורכי הדין של העמותה יעברו על החוזה שהועבר ובנוסף מתוכננת פגישה בין עורכי הדין וראשי העמותה לבין הנאמן, עו"ד יונגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully