וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג שבר שתיקה: "אעביר את בית"ר לעמותה תמורת 15 מיליון שקל"

7.6.2022 / 9:39

הבעלים של המועדון פרסם פוסט ארוך בפייסבוק וקרא לעמותת האוהדים לתפוס פיקוד: "בסוף כולכם תראו שמעולם לא פשעתי. מנסה למצוא רוכש כבר שנה ולא מצליח. רוצה לעזור לעמותה לממש את מטרתה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.6/ספורט1

יותר מחצי שנה אחרי שנעצר בחשדות לשורה של עבירות כלכליות ועבירות מין, משה חוגג שובר שתיקה. הבעלים של בית"ר ירושלים פרסם היום (שלישי) פוסט ארוך בפייסבוק עם התייחסות בעיקר לעתיד המועדון המסובך. בפוסט כתב:

"לפני כחצי שנה התהפך עליי עולמי, יגיע הרגע בו אספר את הצד שלי ואחשוף את כל מה שעברתי, אבל לא עכשיו, זה עדיין לא הזמן הנכון לעשות זאת. זה יקח עוד לא מעט זמן, אבל בסוף כולכם תראו שמעולם לא פשעתי וגם העבירות המעטות שהמשטרה עוד לכאורה מייחסת לי יסתיימו בלא כלום.

"לא התראיינתי בשנה האחרונה ולא אתראיין בקרוב, אני מתמקד במשפחתי וביצירה טכנולוגית. הפרופיל הציבורי הגבוה שלי הפך אותי למטרה והסית אותי מהעיקר. אני רוצה לשנות את זה. כדי לרדת מסדר היום הציבורי אני צריך למצוא פתרון לבית"ר ירושלים. קראתי ושמעתי כמוכם את שלל הפרסומים שתארו בדרמטיות את דרישותיי למכירת הקבוצה. כמו פרסומים אחרים סביבי גם בפרסומים אלו אין שמץ של אמת. המקלדת סובלת הכול ובישראל 2022 האמת היא אפילו לא המלצה.

"רכשתי את בית"ר ירושלים מתוך כוונה לתרום ולעזור לכדורגל הישראלי. רציתי לעשות טוב לעיר הבירה, לעקור את הגזענות ולהישאר במועדון שנים רבות. הצלחתי חלקית במשימה. לא נבהלתי מהקשיים בתחילת הדרך וידעתי שלפניי אתגרים רבים ומורכבים".

"הדברים השתנו כשחלקים מהקהל החל לקלל את ביתי הקטנה, את אבי, אימי ומשפחתי. מעולם לא חשבתי שבמקום שבו אני תורם עשרות מיליוני שקלים כל שנה, ינהגו בכפיות טובה שכזו".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
"התהפך עליי עולמי". חוגג/דני מרון
אוהדי בית"ר ירושלים נגד משה חוגג. דני מרון
קיבלו מסר ברור. אוהדי בית"ר המוחים/דני מרון

חוגג המשיך: "קבלת ההחלטות שלי בנושא הרכישה הייתה רעה מאוד. לחילופין, במקום להשקיע כל כך הרבה בכדורגל, כמות הילדים החולים שיכולתי להציל עם תרומה של 120 מיליון שקלים גורמת לי להרגיש רע מאוד ואין לי ספק שגם מזה אפיק לקחים בעתיד למרות אהבתי הרבה למשחק.

"לבית"ר אני מנסה למצוא בעלים חדש כבר כמעט שנה ללא הצלחה. רבים וטובים לא מוכנים לשמוע, לפחות ארבעה אוהדי בית"ר שרופים בעלי ממון לא מוכנים בשום פנים ואופן לקחת את המועדון, אבל אולי דווקא מהמצב הזה יכול לצאת משהו נהדר. כרגע בית"ר שייכת לי, אבל היא צריכה להיות שייכת לאוהדים. מה שעובד בברצלונה, בריאל ובחצי מהליגה הגרמנית, יכול לעבוד גם במועדון עם כמות אוהדים כמו זו של בית"ר.

"שמחתי לראות בשבועות האחרונים את היוזמה של עמותת האוהדים שקמה במטרה לרכוש את בית"ר ולהצעידה למקום הראוי לה בצמרת הכדורגל הישראלי. בכדי לעזור לה לממש את מטרתה ומתוך הערכה רבה ליוזמה הברוכה, כל עוד היא מתקיימת, אני מוותר על כל חוב כספי כלפיי ועל חלקי היחסי בחוב כלפי מי מהחברות בהן אני שותף.

"במידה ותצליחו לאסוף את ההון העצמי הנדרש, כ-15 מיליון שקלים, אעביר לכם את הבעלות על המועדון ואעמוד לשירותכם אם תצטרכו עזרה או עצה טובה מבעל ניסיון שנכווה.

"בית"ר הייתה ועודנה חשובה לי מאוד ולכן אעשה כל שביכולתי על מנת לסייע לה לחזור למסלול. אתפלל כי עמותת האוהדים תצליח במקומות שאני נכשלתי ואשמח לראותכם מנצחים על המגרש ומחוצה לו.

"בכבוד רב, משה חוגג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully