וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה של ברוכיאן נגד בית"ר נדחתה, פיפ"א: ינקוביץ' זכאי לפיצוי

6.6.2022 / 17:30

בית הדין לעבודה דחה את תביעת השחקן מטעמי התיישנות, למועדון יש 30 יום לשלם לקשר הפועל תל אביב 300 אלף יורו, אחרת יתווספו ריביות ויוטלו סנקציות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.6/ספורט1

בעוד בבית"ר ירושלים מנסים להתכונן לעונה הבאה, במועדון עדיין קיים חשש לאור הצרות הכלכליות. משה חוגג ובקרת התקציבים עושים הכל כדי להימנע מהליכה לפירוק, אך בית"ר לא יכולה להעמיד ערבויות אפילו לשליש מהגירעון. בצל הבעיות, בית"ר קיבלה היום (שני) בשורה רעה מכיוונה של פיפ"א ובשורה טובה מבית הדין לעבודה.

שחקן הפועל קטמון אבירם ברוכיאן. שלומי גבאי
התביעה נדחתה. ברוכיאן/שלומי גבאי

בית הדין האיזורי לעבודה בירושלים פסק כי תביעתו של שחקן העבר אבירם ברוכיאן כנגד המועדון נדחתה. ברוכיאן תבע 2.5. מיליון שקל מהמועדון על תשלום פיצויים, מיסוי, הפרשי שכר ועל כך שנאלץ לשחק בשבתות. בית הדין דחה את התביעה מטעמי התיישנות, לאור העובדה שהתביעה הוגשה ב-2021, תשע שנים לאחר שהקשר עזב.

ברוכיאן טען כי הוא "לא ידע ולא יכול היה לדעת כי הנתבעת מחסירה ממנו כספים, שכן הנתבעת סירבה סירבה להמציא לתובע את תלויש השכר שלו את הסכמי העסקתו וזאת למרות ניסיונות חוזרים מצידו", אך בבית הדין לא השתכנעו והתביעה נדחתה מטעמי התיישנות. בנוסף, ברוכיאן יישא בהוצאות הטרחה של בית"ר בסך 6,000 שקל.

עוד בוואלה!

"מישהו צריך לעשות מעשה ולקחת את בית"ר לפירוק"

לכתבה המלאה
מרקו ינקוביץ' שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
זכאי לפיצוי מקבוצתו הקודמת. ינקוביץ' במדי הפועל תל אביב/אודי ציטיאט

מנגד, בית"ר התבשרה על ידי פיפ"א כי שחקן הקבוצה שפוטר בינואר האחרון, מרקו ינקוביץ', זכאי לפיצוי של 300 אלף יורו עבור העונה הנוכחית והבאה. לבית"ר ישנם 30 יום לשלם את הסכום, אחרת יתווספו ריביות ויוטלו עליה סנקציות בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully