וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מישהו צריך לעשות מעשה ולקחת את בית"ר לפירוק"

6.6.2022 / 13:12

גורמים בכירים בהתאחדות יוצאים נגד הרצון למצוא פתרונות לבית"ר ולסייע לה לעמוד על הרגליים: "סתם לעזור לחוגג להעמיד קבוצת נוער לא יועיל לאף אחד"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.6/ספורט1

עד לסוף החודש הקרוב צריכה בית"ר ירושלים להגיש לבקרת התקציבים דו"ח פיננסי ראשון לקראת העונה הבאה. נכון להיום (שני), בית"ר לא יכולה להעמיד ערבויות אפילו לשליש מהגרעון, כאשר הבעלים משה חוגג מחפש פתרון שיכלול מכירה או העברת זכויות הניהול.

נכון לכרגע, חוגג עושה הכל להימנע מפירוק וכך גם בקרת התקציבים, לה יש אחריות למצב וכמו כן החשש להיות חשופה לתביעות מצד שחקנים ועובדים. במצב הנוכחי, כל עוד קברניטי הענף לא עושים מעשה ועומדים מהצד, הכאוס הנוכחי יכול להימרח עד אוגוסט ולהביא גם לירידת ליגה, היות והקבוצה לא תעבור בבקרה עד הדד ליין.

אוהדי בית"ר ירושלים מוחים נגד משה חוגג. מאור אלקסלסי
הכאוס יימשך עד אוגוסט? מחאת אוהדי בית"ר/מאור אלקסלסי

יחד עם זאת, גורמים בכירים בהתאחדות מדברים שונה מבקרת התקציבים והיו"ר אורן חסון וטוענים כי יש צורך ללחוץ על מנת לקחת את המועדון לפירוק דרך אחד הגורמים להם חייב המועדון כסף, ואומרים: "זה תמיד רע פירוק, אך במצב של בית"ר אין ברירה, מישהו צריך לעשות מעשה ולקחת אותה לשם, סתם לעזור לחוגג עם פריסת חובות כדי שינסה להעמיד קבוצת נוער לא יועיל לאף אחד".

עובדי המועדון והשחקנים מצפים לראות בימים הקרובים את משכורות חודש מאי, ואומרים: "הסבירו לנו שזה הכסף האחרון בקופה, ברור לנו שלא נראה את המשכורת הבאה אם לא יהיה פיתרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully