וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וזה לא שיא עולמי: קבוצה כבשה 41 שערים עצמיים במשחק אחד

אנסאמי מייטי בירדס מדרום אפריקה הושעתה לצמיתות בעקבות מכירת משחק בוטה בתבוסה 59:1. גם השופטים לקחו חלק בקנוניה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.6/ספורט1

הכדורגל העולמי ידע לא מעט מקרים של מכירות משחקים, אבל בדרך כלל היה ניסיון כלשהו להסתיר ולטייח. זה אף פעם לא נעשה בצורה כל כך בוטה כפי שקרה לאחרונה בדרום אפריקה, שם קבוצה אחת כבשה לא פחות מ-41 שערים עצמיים.

השיא שייך לקבוצה ממדגסקר בשם סטאד אולימפיק ל'אמירן שהפסידה 149:0 וכל השערים היו עצמיים, אבל זה היה כאקט מחאה נגד השיפוט. פה הסיפור אחר לגמרי.

קבוצת אנסאמי מייטי בירדס (הציפורים האדירות של אנסאמי) מהליגה הרביעית הפסידה ליריבה מטיאסי בתוצאה 59:1, כאשר 41 מהשערים היו עצמיים. היא גם סיימה את המשחק עם שבעה שחקנים בלבד. אגב, במפגש הראשון בין הקבוצות ניצחה מטיאסי רק 1:2.

"החקירה שלנו גילתה כי שחקני שתי הקבוצות רצו למנוע מקבוצת שיבולאני לתפוס את המקום הראשון ולכן הטו את המשחק", אמר נשיא מחוז מופאני בריאיון ל-BBC אפריקה. "התברר לנו גם שהשופט כתב בדו"ח המשחק שלו: מספר 2 כבש 10 שערים, מספר 5 כבש 20 שערים וכן הלאה, אבל היו 41 שערים עצמיים, אז איך זה ייתכן?".

אז הציפורים האדירות הושעו לצמיתות מהליגה הרביעית, אבל לא רק הן. גם "הטייגרים המסוכנים" של שיבולאני ו"הילדים השמחים" של קוטוקו הושעו, כאשר האחרונים ירדו מהמגרש בזמן שפיגרו 33:1 מול שיבולאני. "אחרי ששמעו שמטיאסי מובילה 0:22 במחצית, אנשי שיבולאני פעלו להורדת שחקני קוטוקו מהמגרש", אמר נשיא המחוז. "השחקנים שיצאו טענו שהם עייפים והשאירו את הקבוצה שלהם בשבעה שחקנים".

הבדיקה העלתה שהצדדים שיתפו פעולה עם השופטים כדי להטות את התוצאה, ופרט לקבוצות נענשו גם השופטים בעונשי הרחקה ממושכים. המרוויחה הגדולה מכל המכירות היא גוואלה קלאסיק, שסיימה בכלל במקום הרביעי וכעת הפכה לאלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully