וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהודעה לקונית: פלמנגו הודיעה על פיטורי פאולו סוזה

אחרי חצי שנה בלבד בתפקיד, אקס מכבי תל אביב סיים את ההרפתקה הברזילאית בקול ענות חלושה ויוחלף על ידי מאמן שיגיע לקדנציה שלישית במועדון

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.6/ספורט1

זה היה באוויר, והלילה (בין חמישי לשישי) זה הפך לרשמי - ההרפתקה הברזילאית של פאולו סוזה הסתיימה עם החלטתה של פלמנגו לפטר אותו חצי שנה בלבד לאחר שמונה. מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב אמנם ניצח ב-19 מתוך 32 המשחקים בהן הדריך את האדומים - שחורים מריו דה ז'ניירו, אך אחרי עשרה מחזורים לתוך העונה החדשה בברזיל, הקבוצה מדורגת במקום ה-14 בלבד ורחוקה נקודה מהקו האדום.

הודעת המועדון על סיום דרכו של הפורטוגלי הייתה לקונית וקצרה במיוחד: "פלמנגו נפרדה מפאולו סוזה, אנחו מאחלים לו בהצלחה בהמשך". את האימון הקרוב של הקבוצה יעביר מריו ז'ורז'ה, מאמן הקבוצה עד גיל 20, אך במדינה הדרום האמריקאית דווח כי מחליפו הקבוע של סוזה יהיה דוריבאל ג'וניור, שיעזוב את סיארה המקומית ויגיע לקדנציה שלישית במועדון.

עוד לפני הפיטורים, בברזיל דווח כי סוזה הבין שהחיבור בין הצדדים אינו עובד, אך לא רצה להתפטר בגלל שהיה אמור להרוויח מיליון וחצי דולר עד לתום העונה ולא התכוון לוותר על הפיצוי. כזכור, המאמן שהוביל את מכבי תל אביב לאליפות בעונת 2013/14 עזב בדצמבר את נבחרת פולין בעיצומו של קמפיין מוקדמות המונדיאל וזכה לביקורות נוקבות על כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully