וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי המום, נשיא פולין נגעל: הנטישה של פאולו סוזה עוררה סערה

מאמן הנבחרת ביקש לעזוב במפתיע לפלמנגו, והכדורגל הפולני כמרקחה. כוכב באיירן ושחקנים נוספים ביקרו: "איבד את שארית הכבוד שנותרה"

תקציר: פולין - אנדורה 1:4/ספורט1

פאולו סוזה, מאמן מכבי תל אביב לשעבר, נמצא במרכזה של סערה בכדורגל הפולני. הפורטוגלי בן ה-51 פנה בימים האחרונים להתאחדות הפולנית במטרה להתיר את החוזה בנבחרת המקומית עליו חתם לפני פחות משנה, במטרה לעבור לפלמנגו ממנה קיבל הצעה.

לפי שעה הפולנים מערימים קשיים ומתנגדים, אולם בברזיל מעריכים שהמהלך ייצא לפועל ושסוזה ידריך את מועדון הפאר בסופו של דבר. כך או כך, בפולין הוא צפוי להשאיר אדמה חרוכה, והרבה אנשים זועמים.

המהלך המפתיע של סוזה, שמונה כדי להדריך את נבחרת פולין במונדיאל, גרר ביקורות קשות. נשיא ההתאחדות הפולנית האשים אותו ב"התנהגות לא אחראית באופן קיצוני", ולפי סוכנו של רוברט לבנדובסקי, גם כוכב באיירן מינכן הופתע מהצעד ונפגע מהמאמן הפורטוגלי. לפי סוכנו, "רוברט לא ציפה למהלך כזה ונשאר המום ומאוכזב".

פאולו סוזה מאמן נבחרת פולין. רויטרס
בפולין לא מצליחים להירגע. פאולו סוזה/רויטרס

שחקנים בנבחרת ביקרו הבוקר את סוזה בעילום שם בתקשורת המקומית, ואחד מהם צוטט כאומר: "הוא גרם לי להיות כזה לוזר. הגנתי עליו כל כך הרבה פעמים, התייצבתי לימינו בימים קשים, ובסופו של דבר הוא הולך ועושה דבר כזה. איבדתי את שארית הכבוד שהיה לי אליו".

הסערה הגיעה עד לשולחנו של נשיא פולין אנדז'יי דודה בכבודו ובעצמו. "נדהמתי למשמע הבשורות של מאמן הנבחרת שלנו. לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות לפני טורניר כל כך חשוב כמו המונדיאל. זה ביזארי לחלוטין, והסיטואציה עכשיו בעייתית מאוד עבור הנבחרת שלנו".

סוזה מצידו מקווה למנף את ההצעה ממועדון הפאר הברזילאי להצלחה בקבוצה בסדר גודל שעדיין לא הכיר בתור מאמן, למרות ניסיונו הרב בקבוצות כמו פיורנטינה, בורדו ובאזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully