וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונואקו ינסה להשיג חוזה ב-NBA, נסיונות להאריך את חוזהו של קמפ

10.6.2022 / 7:19

סגנית האלופה חותמת עונה מרשימה עם הפסד 2:0 בסדרת הגמר וטענות לצוות השיפוט: "חולון מספיק טובה כדי לשחק נגדנו חמישה נגד חמישה". בסביבתו של הסנטר לא פוסלים מעבר למכבי תל אביב

חגיגות האליפות של הפועל חולון/דני מרון

עונה נהדרת של בני הרצליה הסתיימה אמש (חמישי) עם הפסד 2:0 בסדרת גמר הפלייאוף להפועל חולון ועם תואר סגנית האלופה שמצטרף למחזיקת הגביע. הקבוצה מהשרון סיימה את העונה הטובה בתולדותיה כשהיא מתקשה לעמוד מול הסגולים בסדרת הגמר ומפסידה במשחק המכריע 90:74 בחולון.

בהרצליה סיימו את משחק סיום העונה בתחושות קשות נגד השופטים, כשההרגשה של אנשי הקבוצה הייתה שבכל פעם שהם רק התקרבו לסגור את הפער מחולון, הגיעה שריקה או שניים בעייתית שנתנה לקבוצה הביתית את האפשרות לברוח. "חולון קבוצה מספיק טובה כדי לשחק נגדנו חמישה נגד חמישה", אמר אחד מאנשי הרצליה המתוסכלת, "לא הפסדנו את האליפות בגלל השופטים, אבל חבל שיצאנו עם תחושה כזאת מהעונה".

צ'ינאנו אונואקו, שזכה לאורך כל המשחק בחולון לשריקות וקריאות מהקהל הסגול, קיבל בסיום המשחק מחיאות כפיים רמות מכל היציעים. אונואקו יעזוב את ישראל בימים הקרובים כשינסה להשיג חוזה ב-NBA כמטרה ראשונית, אך מקורביו העריכו כי קיים סיכוי אמיתי שיגיע למכבי תל אביב בעונה הבאה.

אורן אהרוני מאמן בני הרצליה. דני מרון
המטרה: להמשיך בדיוק באותה צורה. אורן אהרוני/דני מרון

בהרצליה יצטרכו להתארגן במהרה לעונת 2022/23, אם הקבוצה אכן תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות של פיב"א, החלטה שהשרונים יצטרכו לקבל בשבועיים הקרובים. החלטה כזאת תוביל את הרצליה לשחק מחוץ לביתה, ככל הנראה בהיכל שלמה בתל אביב.

אורן אהרוני ימשיך בגזרת המאמן כשלעונה הבאה חתומים כריס באב וקווינטון הוקר שהאריכו חוזה במהלך העונה הנוכחית, אנדי ואן וליט שמחזיק בחוזה מהעונה שעברה כשגם יאיר קרביץ וסנדי כהן שעליהם להרצליה יה אופציות, אמורים להמשיך. בהרצליה נמצאים במגעים עם מוריס קמפ ומקווים להחתים אותו עוד לפני שיעזוב את הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully