וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מצפים להופעה הגנתית טובה יותר, מחמוד ג'אבר צפוי לפתוח

9.6.2022 / 20:24

ישראל תפגוש את אלבניה והמאמן ביקש מהשחקנים לא להתרכז באירועים האחרונים. דסה: "נגיע מוכנים" (שישי, 21:45)

מחזור 3הסתיים10/06/2022
אלבניה
  • ברויה (45, פנדל)
2:1
  • (57) סולומון
  • (73) סולומון
נבחרת ישראל
נבחרת ישראל עם הנחיתה באלבניה/ההתאחדות לכדורגל

אחרי שבוע לא קל, שכלל התעסקות תקשורתית בעתידו של מונס דאבור בנבחרת ואירוע מביך עם הטיסה לאלבניה, בנבחרת רוצים לשים הכול בצד ולהיות מרוכזים מחר (שישי) ל-90 דקות בטיראנה כדי לנצח את אלבניה, ממש כפי שעשו לפני שש שנים בעיר אלבסן. אז הנבחרת ניצחה שם 0:3. מאמן הנבחרת אלון חזן שוחח עם השחקנים מספר פעמים ודיבר איתם על מה שקרה השבוע: "בואו נהיה מרוכזים, נחיה את המשחק בכל רגע. אני חושב שיש לנבחרת הזו פוטנציאל גדול, אני מאמין מאוד בשחקנים. אני מאמין בכם. אנחנו יכולים להרים את הרמה שלנו ולשחק עוד יותר טוב".

חזן שוחח עם התקשורת במסיבת העיתונאים והבהיר כי מבחינתו אין שום תירוצים, הוא לא רואה באירוע המטוס עניין גדול ומשוכנע שהנבחרת התכוננה היטב למשחק, ערכה אתמול אימון בשפיים לפני הטיסה ובסך הכול התעכבה לכמה שעות, כך שהשחקנים הגיעו בזמן אל המלון, ישנו כמו שצריך ואין סיבה לעסוק בזה.

בכל הקשור לקטע המקצועי, לאלון חזן וליוסי בניון היו כמה לבטים במהלך השבוע, במיוחד בכל מה שקשור לחוליית הקישור וגם לעמדת החלוץ. מונס דאבור עשוי לרדת אל הספסל ושון וייסמן יפתח במקומו, או שחזן ישלב את שניהם ביחד. כזכור, וייסמן נכנס כמחליף מול איסלנד וכבש ב-2:2 והוא נמצא בכושר טוב, כך שהמאמן שוקל ברצינות לשחק עם שניהם ביחד, אבל ייתכן כי הוא יבחר אחד מהם. בנבחרת מייחסים חשיבות רבה לחוליית ההגנה ומקווים להופעה טובה יותר מאשר נגד איסלנד. בהיבט הזה חזן אמר לשחקנים: "אנחנו צריכים לדעת לשמור על השער שלנו ובצד השני יש לנו הרבה כישרון ונוכל להבקיע". מחמוד ג'אבר עשוי לפתוח בהרכב במקום דן גלזר.

הרכב משוער, ישראל: אופיר מרציאנו, אלי דסה, מיגל ויטור, שון גולדברג, דורון ליידנר, מחמוד ג'אבר, עדן קארצב, דור פרץ, ליאל עבדה, מנור סולומון, שון וייסמן.

אלון חזן מאמן נבחרת ישראל. אתר ההתאחדות, אתר רשמי
מצפה לראות שיפור בהגנה. חזן/אתר רשמי, אתר ההתאחדות

מאמן הנבחרת אלון חזן אמר במסיבת העיתונאים: "המקרה עם המטוס ממש לא פגע בהכנות, עשינו אימון טוב בבוקר. יש דברים שאני סגור איתם לגבי ההרכב ובגלל זה יש לנו אימון מסכם, כדי לראות ולנסות מספר דברים ואחרי זה נבחר את ה-11 שיפתחו. כל שחקן שבסגל יכול להיות ראוי למקום בהרכב".

על היריבה אמר המאמן: "אלבניה נבחרת מצוינת וחזקה שנמצאת בתקופה טובה. שמח שיש לנו יריבות חזקות, הן גורמות לנו להביא מעצמנו הרבה יותר. זה בית מאוד תחרותי וכל נבחרת חושבת שהיא ראויה למקום הראשון. אני מכבד את היריבה אבל מסתכל בעיקר על היכולת שלנו שתהיה יותר טובה מהפעם הקודמת".

אלי דסה: "העיכוב בטיסה לא היה אידיאלי, אבל צריך לשים דברים בפרופורציה. הגענו בשעה יחסית סבירה, התאמנו בבוקר וההכנה היא די בסדר, נגיע מוכנים. מחכה לנו משחק גדול מול קהל טוב אבל זה לא משהו שאנחנו לא רגילים אליו".

אלי דסה שחקן נבחרת ישראל. אתר ההתאחדות, אתר רשמי
"ההכנה די בסדר, נגיע מוכנים". דסה/אתר רשמי, אתר ההתאחדות

בצל לא מעט ביקורת על היכולת שלה בתקופת אדי רייה, נבחרת אלבניה נערכת למשחק הבית נגד ישראל בליגת האומות. עיקר הביקורת של הפרשנים המקומיים היא על ההתעקשות של רייה על מערך של שלושה בלמים (3-4-1-2), אבל האיטלקי הוותיק לא ינטוש אותו גם מחר.

ההרכב של אלבניה יהיה דומה מאוד לזה שפתח ב-1:1 נגד ישראל ואולי אפילו זהה. עיקר ההתלבטויות נוגעות לחלק הקדמי, בגלל ששני הכוכבים הגדולים של ההתקפה, ארמנדו ברויה ומירטו אוזוני חזרו לאימונים מלאים. יחד עם זאת, רייה לא משוכנע שהם יוכלו לשחק 90 דקות. כריסטיאן אסלאני שמועמד לעבור מאמפולי לניוקאסל או אינטר, כנראה ישתלב כמחליף.

למשחק נמכרו כבר יותר מ-10,000 כרטיסים, כשהמחיר הנמוך ביותר עומד על 750 לק (כ-22 שקלים) והכרטיסים היקרים ביותר מגיעים ל-3,000 לק (כ-80 שקלים). האצטדיון החדיש בטיראנה, שאירח את גמר הקונפרנס ליג, מכיל כ-21 אלף מקומות.

הרכב משוער: אטריט ברישה, ארדיאן איסמעילי, מראש קומבולה, בראט ג'ימשיטי, איבן באליו, אמיר אברשי, קלאוס גיאסולה, אלסעיד הוסאי, אנדרי צ'קיצ'י (נדים באירמי), סוקול ציקאלשי (מירטו אוזוני), טאולנט ספרי.

עוד בוואלה!

בנבחרת ישראל לא מתרגשים: "לא נתרץ שום תוצאה בסיפור המטוס"

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת אלבניה מירטו אוזוני. Soccrates Images, GettyImages
כשיר ל-90 דקות? אוזוני/GettyImages, Soccrates Images

הרכבי הקבוצות

שופט: טיאגו מרטינס (פורטוגל)
אצטדיון: ארנה קומבטארה (טיראנה)

המשחקים שנותרו בבית ב', דרג ב'

10.6, אלבניה - ישראל
13.6, איסלנד - ישראל
24.9, ישראל - אלבניה
27.9, אלבניה - איסלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully