וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת ישראל לא מתרגשים: "לא נתרץ שום תוצאה בסיפור המטוס"

9.6.2022 / 9:24

בהתאחדות משוכנעים שלא דבק רבב בהכנה למשחק באלבניה (שישי, 21:45). ליידנר כנראה ימשיך בהרכב של חזן, גלזר בתמונה

נבחרת ישראל עם הנחיתה באלבניה/ההתאחדות לכדורגל

במשלחת נבחרת ישראל לאלבניה ימשיכו הבוקר (חמישי) לתחקר את אירוע דחיית הטיסה לטיראנה אתמול אחר הצהריים, אבל מבדיקות פנימיות שכבר נערכו אמש, בטוחים בכירים בהתאחדות לכדורגל שלא קרתה תקלה מהצד שלהם.

"כל רשימת הציוד נשלחה לחברת התעופה היוונית. הכל נמסר מראש", אמרו הבוקר בהתאחדות לכדורגל. "החברה היתה צריכה לדעת מה הציוד שאנחנו שולחים ולפי זה להיערך. אם הם היו חושבים שהבעיה אצלנו, הם לא היו דואגים למטוס נוסף אחרי חצות שיביא את הציוד שהורד מהמטוס שלנו".

שון וייסמן שחקן נבחרת ישראל יורד מהמטוס. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
בלי תירוצים/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

למרות הדרמה התקשורתית אמש ויצירת מצג של פארסה ומבוכה סביב הנבחרת, בהתאחדות לכדורגל בטוחים כי לא דבק רבב בהכנה של הנבחרת למשחק מחר נגד אלבניה בליגת האומות (21:45). "מה שקרה לא יהווה תירוץ לכל תוצאה אשר תהיה", התחייבו בנבחרת. "לא נחפש להסביר שום תוצאה בשלוש שעות עיכוב בהמראה. אלה דברים שקורים בכל יום בעולם. חברות תעופה מבטלות טיסות בכל יום ותקלות קורות בתקופה הזו בכל שדות התעופה".

עוד הוסיפו: "את האימון היומי קיימנו בשפיים בבוקר, כך שהשחקנים קיבלו את יחידת האימון היומית שלהם. אז נכון שהיו דקות מעצבנות במטוס וזה לא נעים לרדת מהמטוס, אבל בסוף הגענו לאלבניה לפני חצות וכולם ישנו במיטות נוחות ונחו. סך הכל עברנו חוויה שיכולה רק לגבש ולייצר הווי סביב הנסיעה הזו".

בנבחרת ישהו הבוקר ולאורך היום בבית המלון בטיראנה ולפנות ערב יקיימו את האימון המסכם באצטדיון שבו יתקיים המשחק מחר. המאמן אלון חזן יחליט על השינויים בהרכב רק בתום האימון הערב אבל נראה כי בסופו של דבר ימשיך דורון ליידנר בהרכב, שון וייסמן יפתח בחוד ודן גלזר עשוי לעלות ב-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully