וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסמירו: "הסמל של ריאל מדריד גורם לך לעשות את הבלתי אפשרי"

קשר ריאל מדריד על גביע ליגת האלופות החמישי שלו ("הכי נפלא") והשת"פ עם קרוס ומודריץ': "פלורנטינו קורא לנו שלושת הטנורים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.6/ספורט1

"הקבוצה הזו היא כמו סרט. חמש זכיות בליגת האלופות בשמונה שנים? יש לזה רק הגדרה אחת: לעשות היסטוריה". קאסמירו שחגג זכייה חמישית בתואר הקבוצות הכי גדול שיש ו-14 בתולדות ריאל מדריד, התראיין בספרד וסיפר על התחושות.

בדרך לתואר, ריאל מדריד חזרה השנה מפיגור נגד פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי ובתווך גברה על צ'לסי ברבע הגמר, אחרי שהגומלין נגרר להארכה. קאסמירו הוסיף: "הגביע ה-14 ייזכר לנצח. הוא הגביע הכי נפלא אי פעם. אף פעם אי אפשר להספיד את ריאל מדריד. הסמל שלה בלבד יכול לגרום לך לעשות את הבלתי אפשרי".

הברזילאי בן ה-30, שמרכיב כבר כמה שנים שלישיית קישור מלאת איכות ואופי ביחד עם טוני קרוס ולוקה מודריץ', סיפר: "פלורנטינו פרס קורא לנו 'שלושת הטנורים'. קרוס, מודריץ' ואני הרווחנו את הזכות להיזכר כאן בעוד הרבה מאוד שנים".

שחקן ריאל מדריד קאסמירו. Eurasia Sport Images, GettyImages
"קרוס, מודריץ' ואני הרווחנו את הזכות להיזכר כאן בעוד הרבה מאוד שנים". קאסמירו/GettyImages, Eurasia Sport Images

בינתיים גם הבלם אנטוניו רודיגר, שחתם בריאל מדריד אחרי חמש שנים בצ'לסי, התראיין ובין היתר נדרש לעניין חברו לשעבר בלונדון, אדן הזאר: "ביום שאדן עזב את צ'לסי היינו מאוד עצובים, אבל אני שמחתי בשבילו. ריאל מדריד הייתה החלום שלו מאז שהוא היה ילד וזינדין זידאן היה הכדורגלן הנערץ עליו. הוא סיפר לנו כל זה כל הזמן. אני שמח לחזור לשתף איתו פעולה".

הגרמני הוסיף: "אני יודע שהיו לו שנים קשות, עם הרבה פציעות ועניינים. אבל אני עדיין מקווה שהאוהדים של מדריד יזכו לראות את אדן הזאר שאני שיחקתי איתו. כי אין בכלל ספק שהוא היה אחד השחקנים הטובים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully