וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: אנטוניו רודיגר חתם בריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 20:25

הבלם הגרמני עזב את צ'לסי עם סיום חוזהו והצטרף רשמית לבלאנקוס. לברקוזן החתימה יהלום צ'כי, ברצלונה סימנה את לוקאקו כאלטרנטיבה ללבנדובסקי, קאוט מונה למאמן בוגרים לראשונה בקריירה

תקציר: ארגנטינה הביסה 0:3 את איטליה במשחק הפיינליסימה/ספורט1

העברות

* ריאל מדריד הודיעה על צירופו של אנטוניו רודיגר בחוזה לארבע השנים הבאות. הבלם הגרמני מצטרף אל הבלאנקוס עם תום חוזהו בצ'לסי, אותה עוזב אחרי חמש שנים מוצלחות. רודיגר הוא הרכש הראשון של ריאל מדריד לעונה הבאה והצגתו בבירת ספרד תתרחש ב-20 ביוני.

* חיזוק מסקרן לבאייר לברקוזן. שחקן הכנף בן ה-19 של ספרטה פראג ונבחרת צ'כיה, אדם הלוז'ק, הצטרף לקבוצה הגרמנית שהעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

* מאמנה של לאציו, מאוריציו סארי, האריך את חוזהו בבירת איטליה עד 2025.

* חואן מאטה עוזב את מנצ'סטר יונייטד. זה היה די ברור במשך תקופה ארוכה, אבל כעת יצאה ההודעה הרשמית מהשדים האדומים שבה הם נפרדו מהספרדי בן ה-34 שסגר שמונה שנים במועדון.

* דירק קאוט מונה למאמנה של דן האח, שבשבוע שעבר נכנעה בדו קרב פנדלים במשחק העלייה לליגה הבכירה. בתפקיד המאמן הראשי זו תהיה קבוצת הבוגרים הראשונה של כוכב העבר, שעד לפני שנתיים אימן את קבוצת הנוער של פיינורד.

שמועות

* אחרי חמש שנים בארסנל, אלכסנדר לקאזט יעזוב כשחקן חופשי וישוב למועדון נעוריו - ליון. על פי דיווח ב"לאקיפ", ליון צפויה להודיע בקרוב על צירופו של החלוץ, שירוויח כמחצית מהמשכורת שהרוויח בלונדון.

* הוגו אקיטיקה בן ה-19, שעלה העונה לבוגרים של ריימס ובלט עם 10 שערים וארבעה בישולים ב-24 הופעות בליגה הצרפתית, סיכם לחמש שנים בניוקאסל. ניוקאסל תשלם כ-45 מיליון יורו עבור רכישת החלוץ הצעיר, שזכה להתעניינות גם מבורוסיה דורטמונד, אולם כבר בינואר היה על סף מכירה למגפייז וכעת צפוי לעבור.

* ג'נארו גאטוסו צפוי לחזור לאמן. שנה אחרי שעזב את נאפולי ומאז לא עבד, האיטלקי בן ה-44 צפוי להתמנות למאמן ולנסיה.

* לטענת "מונדו דפורטיבו", ברצלונה בוחנת את האפשרות לצרף את רומלו לוקאקו שלא רוצה ממעמדו בצ'לסי בצ'לסי, אם לא תצליח לשים את ידה על רוברט לבנדובסקי שהבהיר השבוע על כוונתו לעזוב את באיירן מינכן.

* האם ארנאוט דנג'ומה בדרך לפריז סן ז'רמן או בחזרה לפרמיירליג? ההולנדי בן ה-25, שירד ליגה עם בורנמות', נמכר לוויאריאל לפני שנה תמורת כ-24 מיליון יורו ורשם עונה מוצלחת מאוד במדי הצוללת הצהובה, זוכה לביקוש מאלופת צרפת וממספר מועדוני פרמיירליג, כך לפי "מארקה".

* מריו גצה ישוב לקדמת הבמה? אחרי שנתיים מוצלחות בפ.ס.וו איינדהובן, פורסם שמילאן, אלופת איטליה הטרייה, מתעניינת בצירוף אלוף העולם לשעבר עם גרמניה. לגצה בן ה-29 סעיף שחרור בגובה 5 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

ארגנטינה הלוהטת חגגה, מסי חושב על קטאר: "הנבחרת הזאת מוכנה להכל"

לכתבה המלאה
ארנוט דנג'ומה שחקן ויאריאל חוגג שער. Quality Sport Images, GettyImages
בדרך חזרה לפרמיירליג? דנג'ומה/GettyImages, Quality Sport Images

* מנצ'סטר סיטי מתקרבת לצירוף מארק קוקוריה מברייטון. אלופת אנגליה צפויה לשלם עבור המגן השמאלי כ-35 מיליון ליש"ט, כשהמטרה היא להשלים את מעברו כבר בשבוע הבא.

* יוריין טימבר צפוי להישאר באייאקס גם בעונה הבאה, כך מדווחת כעת התקשורת ההולנדית. אריק טן האח מאוד רוצה לקחת איתו את הבלם למנצ'סטר יונייטד, אבל נראה שהוא מעדיף להישאר באמסטרדם עונה נוספת.

* טרינקאו עשוי לשוב לליגה הפורטוגלית. שנתיים אחרי שהצטרף לברצלונה ובתום שנת השאלה לא מוצלחת מדי בוולבס, ספורטינג ליסבון מנהלת מו"מ לצירופו בהשאלה עם אופציית רכישה תמורת 20 מיליון יורו.

* יובנטוס ככל הנראה תיפרד מאלברו מוראטה, שישוב לאתלטיקו מדריד ממנה הוא מושאל, והיא תנסה להחליפו באחד מבין גבריאל ז'סוס או טימו ורנר, חלוצי מנצ'סטר סיטי וצ'לסי בהתאמה.

* אנטוניו קונטה לוחץ על ראשי טוטנאם לשפר את ההצעה לבלם אינטר אלכסנדרו באסטוני במטרה לשכנעו לעבור, אך נראה שהאחרון נחוש להישאר בשורות הנראזורי גם בעונה הבאה.

* המגן הימני רסמוס כריסטנסן על סף מעבר ללידס יונייטד. הדני בן ה-24 יירכש מזלצבורג תמורת 10 מיליון יורו.

* ריי מנאי, שהושאל מברצלונה לספציה בעונה האחרונה, עשוי להירכש על ידי האיטלקים. בריאיון הוא סיפר: "הוכחתי שאני ראוי לשחק בליגה הספרדית. ספציה רוצה לקנות אותי והמועדונים ישוחחו ויחליטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully