וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטאפוגו הציבה לזהבי דדליין עד סופ"ש. מרטנס מועמד להגיע במקומו

בברזיל טוענים: הקבוצה עדיין אופטימית בנוגע לאפשרות שהישראלי ייענה להצעה, אבל לא רוצה להתמהמה. המנהל המקצועי קרא לאוהדים להמשיך להציף אותו בהודעות: "יש לכך השפעה מכרעת". בינתיים הכוכב הבלגי הוצע לקבוצה

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - ווילם 2:4/ספורט1

בברזיל טוענים: בוטאפוגו הציבה לערן זהבי דדליין, ומצפה לקבל ממנו תשובה בנוגע להצעה שלה עד יום שבת. לפי הדיווח, הקבוצה שומרת על אופטימיות רבה בנוגע לצירופו של החלוץ הישראלי ומאמינה שהוא ייענה בחיוב להצעה הנדיבה שכוללת שכר עונתי של קרוב ל-4 מיליון יורו.

הברזילאים לא רוצים להתמהמה בבניית הסגל בעיקר משום שהעונה בארץ הסמבה נמצאת בעיצומה, ומצפה לקבל מזהבי תשובה חיובית ביומיים הקרובים. אמש התייחס גם המנהל המקצועי של הקבוצה אנדרה מאזוקו, לשיחות עם זהבי וקרא לאוהדי הקבוצה להמשיך להציף אותו בהודעות ברשתות החברתיות משום ש"יש לכך משמעות מכרעת מבחינתו".

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
הברזילאים מחכים בקוצר רוח. זהבי/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

מאזוקו אמר: "אנחנו מדברים עם זהבי כל הזמן ומנסים לגרום לזה לקרות, אבל לא קל לצרף שחקן ברמתו ולכן זה לוקח קצת זמן. לאוהדים יש השפעה בנושא הזה, הם חייבים להמשיך להלהיב אותו עם הודעות".

כך או כך, בברזיל דיווחו הלילה שבוטאפוגו כבר גיבשה תוכנית חלופית למקרה שזהבי לא יגיע. אם זה יקרה, מי שעשוי להגיע במקומו לקבוצה הוא שם גדול בכדורגל העולמי - החלוץ הבלגי דריס מרטנס. מרטנס בן ה-35 שעזב את נאפולי בקיץ, הוצע לקבוצה ובבוטאפוגו ינסו להחתים אותו אם זהבי יסרב להצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully