וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקשה החריגה מהפרמיירליג: "לא לקיים משחק עונה לפני המונדיאל"

ב-ESPN פורסם שההתאחדות האנגלית, לדרישת מאמן הנבחרת גארת' סאות'גייט, ביקשה שלא ישובצו משחקים בין שש הגדולות במחזור האחרון לפני היציאה לפגרה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

נבחרת אנגליה צברה נקודה אחת בלבד בשני משחקי הפתיחה של קמפיין ליגת האומות, הציגה יכולת חלשה מאוד בהפסד 1:0 בהונגריה וגם אתמול (שלישי) סחטה 1:1 דרמטי מגרמניה בזכות פנדל מאוחר של הארי קיין, וכנראה שאותן 180 דקות הלחיצו את המאמן גארת' סאות'גייט. אחרת קשה להסביר את הבקשה החריגה של ראשי ההתאחדות האנגלית מראשי הפרמיירליג, כפי שפורסם היום ב-ESPN.

ביום חמישי הבא (16 ביוני, 11:00 שעון ישראל) תתקיים הגרלת לוח משחקי הפרמיירליג לעונת 2022/23, ובאופן חריג ביקשה ההתאחדות מראשי הליגה שבמחזור המשחקים האחרון לפני שייפתח המונדיאל, ב-12 וב-13 בנובמבר, לא יתקיימו כלל משחקים בין שש הגדולות - מנצ'סטר סיטי, ליברפול, צ'לסי, טוטנהאם, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד.

ליברפול נגד מנצ'סטר סיטי. Shaun Botterill, GettyImages
לא צפויות להיפגש בסוף השבוע לפני המונדיאל. סיטי וליברפול/GettyImages, Shaun Botterill

כידוע, העונה ייערך גביע העולם בקטאר ותהיה זו מהדורה היסטורית לאור העובדה שהמשחקים יתקיימו בחודשי החורף, בנובמבר-דצמבר. לכן, הליגות ברחבי העולם ייצאו לפגרה בתחילת השבוע השני של נובמבר והמשמעות היא שעבור המאמנים והשחקנים יהיו ימים בודדים כדי לעשות את המעבר ממשחקי הליגות למונדיאל בקטאר. לצורך העניין, בפרמיירליג הליגה תצא לפגרה ב-13 בנובמבר ועל כן לשחקני הנבחרת יהיו בסך הכל שמונה ימים לעשות את הסוויץ' ממשחקי הפרמיירליג לגביע העולם, במהלכו תפגוש שלושת האריות בשלב הבתים את איראן, ארצות הברית ו-ויילס.

המאמן גארת' סאות'גייט מאוד מודאג מכך שלרשותו יהיה כשבוע להתכונן למשחק הפתיחה של נבחרת אנגליה, ב-21 בנובמבר נגד איראן, ועל כן ביקש שבסוף השבוע האחרון לפני שהליגה יוצאת לפגרת המונדיאל לא ייערכו משחקים בין שש הגדולות, במטרה לדאוג לכוכביו וככל שניתן למנוע מהם פציעות או עומסים אחרי חודשיים שגם כך יהיו אינטנסיביים במיוחד בשל לוח הזמנים החדש שנבנה בשל הנסיבות.

בהתאחדות האנגלית ובפרמיירליג סירבו לבקשת ESPN להתייחס לידיעה, אבל סאות'גייט נשאל על כך בעבר והודה: "יעזור לנו מאוד אם לא יתקיימו משחקים בין שש הגדולות או משחקי דרבי בסמוך למונדיאל, אבל זו לא אשמת הליגה שהחליטו לקיים מונדיאל בחורף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully