וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיין כבש פנדל מאוחר, אנגליה סחטה 1:1 מגרמניה בליגת האומות

החבורה של גארת' סאות'גייט הייתה בדרך לפתיחת קמפיין של 0 מ-6, אך פנדל מדוייק של החלוץ (87) סידר לקבוצה נקודה במשחק החוץ במינכן. יונס הופמן העלה את המנשאפט ליתרון (50), לאחר ששער מוקדם שלו נפסל בשל נבדל (23). איטליה ניצחה 1:2 את הונגריה

שני משחקים נערכו הערב (שלישי) בבית 3 של דרג א' בליגת האומות. נבחרת אנגליה הייתה כבר בדרך להפסד שני מתוך שני משחקים אך הצליחה לסחוט 1:1 במינכן מול גרמניה. איטליה השיגה ניצחון בכורה כשגברה 1:2 על הונגריה למרות שער עצמי הזוי.

חגיגה: צפו בכל השערים מהערב בליגת האומות

מערכת וואלה!
שחקני נבחרת אנגליה חוגגים. רויטרס
האנגלים עם נקודת בכורה בקמפיין/רויטרס

גרמניה - אנגליה 1:1

שתי הנבחרות איכזבו במחזור הפתיחה וקיוו להשיג ניצחון הערב כדי לתקן את הרושם, אך שתיהן סיפקו משחק בינוני וחלקו נקודה שמציבה אותן נכון לעכשיו בשני המקומות האחרונים בבית. המארחת פתחה טוב יותר אך לא הצליחה להגיע למצבים מסוכנים באמת ליד השער של ג'ורדן פיקפורד. שער של יונס הופמן במחצית הראשונה נפסל בשל נבדל (23), אך בפתיחת המחצית השנייה ההתלהבות הגרמנית חזרה והופמן כבש שער שהפעם אושר, וזה 0:1 לגרמנים (50).

המארחת יכולה הייתה להכפיל, כאשר בצד השני מנואל נוייר עצר בצורה נפלאה את קיין. חלוץ טוטנהאם תיקן לאחר מכן כשהוכשל ברחבה על ידי ניקו שלוטרבק, ושלח בעצמו את הפנדל פנימה (87). שתי הקבוצות לא הצליחו להשיג הכרעה והתוצאה נשמרה עד הסיום.

דקה 14: קלווין פיליפס נפגע ונאלץ לרדת בחילוף כפוי, ג'וד בלינגהאם נכנס במקומו.

דקה 23: שער של יונס הופמן נפסל בטענת נבדל, ה-VAR קרא לשופט להתייעצות אך ההחלטה המקורית נשארה והתוצאה נותרה מאופסת.

דקה 27: מנואל נוייר פספס כדור שהוגבה לרחבה, הארי קיין לא הצליח לנצל את העובדה ששוער היריבה היה שכוב על הרצפה ובעט לשמיים.

דקה 45: ג'מאל מוסיאלה בעט מתוך הרחבה, אך הכדור שלו הלך למרכז השער ולא היה מספיק חזק ולא היווה בעיה מיוחדת עבור ג'ורדן פיקפורד.

דקה 50: גול! 0:1 לגרמניה. יוזואה קימיש מצא בכדור רוחב את יונס הופמן שכבש את הראשון של המארחת מקרוב.

דקה 70: הגבהה של דויד ראום מצד שמאל הגיע לתומאס מולר, שבעט מהאוויר אך פיקפורד היה במקום והדף לקרן.

דקה 75: מתפרצת של גרמניה הסתיימה במסירת עומק של האברץ לחברו לחוד צ'לסי טימו ורנר, אך החלוץ שנכנס כמחליף נבלם אצל פיקפורד.

דקה 76: האריי קיין הצליח להגיע לעבר כדור רוחב של ג'ק גריליש, אך מנואל נוייר ירד נהדר והדף את הניסיון של חלוץ אנגליה ושמר על יתרונה של המארחת.

דקה 87: גול! 1:1. הארי קיין הוכשל ברחבה על ידי ניקו שלוטרבק ולאחר התערבות מצד ה-VAR האנגלים קיבלו פנדל. החלוץ שלו בעצמו דייק מהנקודה והשווה עבור האורחת.

עוד בוואלה!

"אדיוט מי שמאשים את הילדים": בכיר בממשלת הונגריה ענה לאנגלים

לכתבה המלאה

צפו בתקציר המשחק בין אנגליה לגרמניה

מערכת וואלה!
שחקן נבחרת איטליה ניקולו בארלה עם ג'אנלוקה מאנצ'יני. רויטרס
שניהם כבשו הערב, רק אחד לרשת הנכונה. בארלה עם מאנצ'יני/רויטרס

איטליה - הונגריה 1:2

אלופת אירופה הצליחה להתגבר על הסגל החסר ושבה למסלול הניצחונות. על פי המחצית הראשונה נראה היה כאילו האיטלקים בדרך לניצחון קליל כאשר ניקולו בארלה (30) כבש ראשון ולורנצו פלגריני הכפיל ממש על סף הירידה להפסקה. עם זאת, במחצית השנייה שער עצמי הזוי ואומלל של ג'אנלוקה מאנצ'יני החזיר את ההונגרים למשחק, אך הם לא הצליחו להשיג שער נוסף וירדו מנוצחים בסופו של דבר.

דקה 30: גול! 0:1 לאיטליה. לאונרדו ספינאצולה מצא את ניקולו בארלה בפינה השמאלית של רחבת היריבה, וקשר אינטר ירה לרשת והעלה את אלופת אירופה ליתרון.

דקה 45: גול! 0:2 לאיטליה. מתאו פוליטאנו מסר כדור נהדר ללורנצו פלגריני, שהכפיל את יתרון הנראזורי על סף ההפסקה.

דקה 61: גול! הונגריה צימקה ל-2:1. ג'אנלוקה מאנצ'יני סבל מחוסר מזל כאשר ניסיון הרחקה שלו הסתיים בשער עצמי אומלל שהחזיר את האורחת למשחק.

צפו בתקציר הניצחון של איטליה

תקציר: איטליה - הונגריה 1:2/ספורט1

משחקי דרג ב'

פינלנד - מוטנגרו 0:2
לפינלנד: יואל פוינפאלו (31 ו-38)

בוסניה - רומניה 0:1
לבוסניה: סמאיל פרבליאק (68)

דרג ג'

איי פארו - לוקסמבורג 1:0
ללוקסמבורג: גרסון רודריגס (74)

ליטא - טורקיה 6:0
לטורקיה: דוגוקאן סיניק (2, 14), סרדאר דורסון (56, 81), יונוס אקגון (89), חליל דרביזוילו (90+1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully