וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "הייתה הרגשה לא נוחה, אבל אני לא מרגיש ברירת מחדל"

8.6.2022 / 10:00

בני סכנין ערכה מסע"ת לפתיחת העונה, המאמן הודה: "בדקתי אם הם באמת רוצים אותי וקיבלתי בחוזה את כל מה שרציתי". היו"ר אבו יונס: "השבועות שעברנו היו יכולים לפרק כל מועדון אחר"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

ראשי בני סכנין חשבו לבצע שינוי על הקווים לקראת עונת המשחקים 2022/23 ובין השאר ניהלו מו"מ מתקדם עם סלובודן דראפיץ' ומאז הסתיימה העונה גם הוזכרו כמועמדים בין היתר מרקו בלבול ואלישע לוי, אבל בסופו של דבר, כידוע, בתחילת השבוע חתם חיים סילבס שימשיך לעונה נוספת.

סילבס, שהגיע לבני סכנין בינואר במקומו של שרון מימר, התייצב הבוקר (רביעי) למסיבת עיתונאים ובמהלכה הסביר את השתלשלות האירועים והשיב לשאלה מדוע נשאר בסופו של דבר במועדון שהתלבט מספר שבועות אם הוא מעוניין להשאירו, וכידוע כבר קיים מגעים להחתמת מאמנים אחרים. סילבס, אגב, יעבוד בעונה הבאה עם עוזר המאמן בן בנימין ומאמן הכושר יהיה לידור גנון, שיתפוס את מקומו של חואן קרלוס.

מוחמד אבו יונס, חיים סילבס, חאלד דוכי קאסום, בני סכנין. שלמה וייס, מערכת וואלה!
"ברירת מחדל? זה הכל בעיני המתבונן". אבו יונס, סילבס וקאסום/מערכת וואלה!, שלמה וייס

חיים סילבס אמר בפתח דבריו: "היה עיכוב בהתארגנות לעונה הבאה בעקבות סיום העונה שעברה שהיה לא מקצועי, לכן היה חשוב לנו להגיע לכאן יחד ולהתחיל את ההכנות לעונה החדשה במלוא הכוח. יש לסכנין קהל גדול שמחכה לראות את הקבוצה שהוא אוהב ממשיכה באותה הדרך ואנחנו כאן כדי להגיד לכם שהתחלנו לעבוד ושאנחנו רוצים שתהיה המשכיות. אני שמח להמשיך בסכנין. למאמן יש הרבה שיקולים שהוא לוקח בחשבון, ובסך הכל אני חושב שסכנין זה מקום נהדר להיות בו, בטח אחרי שכבר התחברתי למועדון, לשחקנים ולקהל. הפוטנציאל פה הוא אדיר, ההצלחה בשנה שעברה לא הייתה מקרית ואנחנו רוצים להוכיח זאת גם העונה ולשים את סכנין במקום הראוי לו בתור המועדון הבכיר במגזר ואחד הבכירים במדינה. אנחנו נפגוש את האלופה במחזור הראשון של העונה ואני כבר מחכה לתחילת העונה".

כיצד הרגיש כששמע שמתנהל מו"מ עם מועמדים אחרים, הודה סילבס: "זה היה טבעי מבחינתי שאחרי ההצלחה בעונה שעברה כולנו נמשיך. למרות כל הפרסומים, אנחנו לא הרגשנו את זה ביום-יום. בסופו של דבר מה שצריך לקרות היה, גם אם היו עיכובים והייתה הרגשה קצת לא נוחה. אני כמאמן משתדל להיות מקצוען, להזיז אגו ודברים שעלולים לפגוע בדרך שבה אני מנהל את המועדון. קיבלתי את כל מה שרציתי במסגרת החוזית ואת ההרגשה שהם רוצים אותי - גם בדקתי את זה. ברירת מחדל? זה הכל בעיניי המתבונן, כי עדיין בסכנין היו יכולים להביא מאמן אחר. הייתה לנו שיחה עמוקה, בדקתי את מה שצריך לבדוק כדי לראות אם יש לי רוח גבית ב-100 אחוז, וכשקיבלתי אותה לחצנו ידיים ויצאנו לדרך".

חיים סילבס מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
עשה את הבדיקות שלו לפני שבחר להישאר. סילבס/ברני ארדוב

את מסיבת העיתונאים פתח יושב הראש מוחמד אבו יונס: "ישבנו שלשום עם חיים סילבס וסיכמנו שהוא יאמן את בני סכנין בעונה הבאה. הוא הגיע באמצע העונה שעברה והביא תוצאות טובות. הגענו לפלייאוף העליון והיו לנו אפילו שאיפות לסיים במקום הרביעי. קרה מה שקרה, הסיבה שלא סיימנו במקום הרביעי היא לא ספורטיבית, אבל לא נורא. אנחנו היום מתחילים להתארגן לעונה חדשה בתקווה לשחזר את העונה שעברה ואפילו להגיע להישגים טיפה יותר טובים".

אבו יונס אמר על ההתנהלות מול סילבס: "עברנו תקופה קשה מאוד בסוף העונה, שלושת השבועות האחרונים שעברו עלינו היו יכולים לפרק כל מועדון אחר. לא רצינו להתעסק בנושא המאמן כי פחדנו שזה ישפיע על התוצאות ובסוף העונה כולכם ראיתם מה עברנו. במועדונים אחרים ראיתי מאמן שחתם ועזב אחרי יום אחד, ראיתי מאמן שפיטרו והחזירו בתחילת השבוע. כל הזמן מדברים על סכנין שהיא לא בסדר ואני לא צריך לקבל אישור לא מהתקשורת ולא מאף אחד אחר, גם למאמן הייתה זכות לשבת עם קבוצות אחרות. אמרנו כל הזמן שחיים מאמן מצוין, בן אדם גם יכול לטעות ולתקן".

עוד אמר אבו יונס בעקבות הבעיות הכלכליות: "השחקנים הבכירים יישארו ויש לנו גם כסף לעוד ארבעה-חמישה שחקנים. אנחנו נשחרר כמעט את כל השחקנים הזרים ויחד עם המאמן נביא שחקנים ונקווה שנבנה משהו טוב".

המנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום הוסיף לדברי יושב הראש: "אנחנו מאוד מעריכים את העבודה של חיים ואת ההישגים שאליהם הגענו איתו בעונה שעברה. אנחנו מאמינים בעצמנו, בחיים ובסגל - אומרים שלא היינו משוכנעים בו ובכישורים שלו, אבל בשם המועדון והאוהדים אני אומר שאנחנו מאוד מאמינים בחיים ובכך שהוא יכול להוביל את המערכת למקומות טובים, כפי שהגענו בעונה שעברה. אני לא רוצה לייצר ציפיות, כי זה גם המקום להגיד שהמצב הכלכלי של המועדון לא הכי טוב אחרי שספגנו מכה קשה שלא ברור לאן תוביל אותנו, אבל זו המציאות וכולנו צריכים להודות שהיא לא קלה מבחינה פיננסית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully