וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרו מחכה בקרב על המונדיאל: 1:2 לאוסטרליה על איחוד האמירויות

אירווין וחרוסטיץ' הבקיעו ושמרו על סיכויי הסוקרוז להעפיל לגביע העולם החמישי ברציפות, אם יכניעו בשבוע הבא את הנבחרת שסיימה חמישית במוקדמות בדרום אמריקה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.6/ספורט1

מי יהיו שתי הנבחרות האחרונות שיבטיחו את השתתפותן במונדיאל בקטאר בבחודשים נובמבר-דצמבר? הערב (שלישי) עשתה צעד משמעותי לעבר העפלה נבחרת אוסטרליה, שניצחה בדוחא 1:2 את נבחרת איחוד האמירויות והעפילה למשחק הגמר על הכרטיס לגביע העולם, שם ממתינה לה פרו. במשחק הנוסף שייערך ייפגשו נבחרות קוסטה ריקה וניו זילנד.

ג'קסון אירווין, שחקן נבחרת אוסטרליה. רויטרס
ניצחון על פרו יבטיח מונדיאל חמישי ברציפות. אירווין/רויטרס

אוסטרליה פגשה הערב את איחוד האמירויות במסגרת הסיבוב הרביעי של שלב המוקדמות באסיה, במטרה להכריע מי מהן תהיה הנבחרת האחרונה מיבשת אסיה שאולי תזכה להשתתף בגביע העולם, אם תחלוף בשבוע הבא גם על פני נבחרת פרו, שסיימה חמישית במוקדמות גביע העולם של דרום אמריקה.

נבחרת אוסטרליה השתתפה בכל ארבעת המונדיאלים האחרונים, אבל איחוד האמירויות בהחלט הקשתה עליה בדרך למפגש מול פרו. ג'קסון אירווין פרץ את הסכר כאשר העלה את האוסטרלים ליתרון בדקה ה-53, אבל בחלוף ארבע דקות בלבד היה זה קאיו קאנדו שאיזן ל-1:1. אוסטרליה לחצה בניסיון להכריע את ההתמודדות עוד לפני תום 90 הדקות, ולמזלה בדקה ה-84 מצא את הרשת איידין חרוסטיץ' שקבע 1:2, העניק לנבחרתו את הניצחון וניפץ לאיחוד האמירויות את החלום להעפיל למונדיאל בפעם השנייה מאז שעשתה זאת ב-1990 באיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully