וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דחה את פ.ס.ז', סירב לקלופ: על בחירתו של טשואמני בריאל מדריד

קשר מונאקו החזיק בהצעה טובה יותר מעיר האורות וזכה לחיזורים נמרצים מליברפול, אבל התעקש לעבור לאלופת אירופה שתשלם תמורתו כ-100 מיליון יורו ותחתימו לחמש שנים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.6/ספורט1

ריאל מדריד חיכתה שנה שלמה לקיליאן אמבפה כדי לראות את הכוכב הצעיר משנה את דעתו ברגע האחרון, שובר את לב אוהדיה ומאריך חוזה בפריז סן ז'רמן, אבל כוכב צרפתי צעיר בכל זאת נוחת בבירת ספרד בעסקת ענק: אורליאן טשואמני בן ה-22 יירכש ממונאקו תמורת כ-100 מיליון יורו ויחתום עד 2027.

טשואמני, שרק הצטרף למונאקו בינואר 2020 ולפני כמעט שנה ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת צרפת, יהיה הרכש השני של אלופת אירופה לעונה הבאה, אחרי שבשבוע שעבר הכריזו הבלאנקוס גם על החתמת הבלם אנטוניו רודיגר שהגיע בהעברה חופשית מצ'לסי.

אורליאן טשואמני, קשר מונאקו. DENIS CHARLET, GettyImages
בלבן של ריאל מרדיד בעונה הבאה. טשואמני/GettyImages, DENIS CHARLET

על פי הפרסומים בצרפת ובספרד הערב (שלישי), העסקה הושלמה ולא מן הנמנע שתהפוך לרשמית עוד היום. ריאל מדריד סיכמה עם מונאקו על רכישתו תמורת 80 מיליון יורו, אולם כ-20 מיליון יורו נוספים עשויים לעבור לחשבון הבנק של מונאקו על הישגים אישיים וקבוצתיים שישיג טשואמני עם הבלאנקוס.

טשואמני היה מחוזר עד מאוד לאורך הקיץ גם על ידי פריז סן ז'רמן וליברפול, אלא שהוא סירב לעבור לקבוצה אחרת מלבד ריאל מדריד, כך על פי הדיווחים.

פריז סן ז'רמן הייתה מוכנה להשקיע אפילו יותר מריאל מדריד ברכישתו, אולם התבשרה על ידי נציגי השחקן כי הוא לא מעוניין להישאר בליג-1, ועל כן האלופה ירדה מהאפשרות להחתימו. ליברפול הייתה נחושה יותר מפ.ס.ז' והמנג'ר יורגן קלופ אף שוחח לאחרונה עם טשואמני עצמו בניסיון לשכנעו להצטרף אל המייטי רדס, אולם גם הוא התבשר על ידי השחקן כי הוא בחר בריאל מדריד בתור קבוצתו הבאה.

עסקת טשואמני לא תהיה בין 10 ההעברות הגדולות בתולדות הכדורגל, אבל תתמקם במקום ה-13 המכובד. כזכור, מעברו של ניימאר מברצלונה לפריז סן ז'רמן תמורת 222 מיליון יורו זו עדיין העסקה היקרה ביותר ולאחר מכן המעבר של אמבפה ממונאקו לפ.ס.ז'. זאת העסקה השלישית הכי יקרה בתולדות ריאל מדריד, אחרי החתמות אדן הזאר (115 מיליון יורו) וגארת' בייל (101 מיליון יורו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully