וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: צ'לסי הולכת על דה ליכט, יובנטוס רוצה את דה פול

טוכל מעוניין בבלם של יובנטוס, שמצידה רוקמת עסקה עם אתלטיקו עבור הקשר הארגנטינאי. בייל שוקל לחתום בצ'מפיונשיפ, אוסקר גרסיה יגיע לפורטו?

סיכום עונת 2021/22 של ספורט1/ספורט1

העברות

* אלמריה מימשה את אופציית הרכישה על אלחנדרו פוסו בן ה-23 והחתימה אותו לחמש שנים, אחרי ששיחק אצלה כמושאל והיה שותף לעליית הליגה. סביליה קיבלה עבור המגן/קשר הימני 3 מיליון יורו.

* אלכס פרננדס, קשרה בן ה-29 של קאדיס ואחיו של נאצ'ו מריאל מדריד, האריך את חוזהו עד 2025 וישלים שמונה שנים במועדון.

פרנקי דה יונג, ברצלונה. JOSE JORDAN/AFP, GettyImages
צריכים את הכסף. דה יונג/GettyImages, JOSE JORDAN/AFP

שמועות

* וולבס דורשת 82 מיליון יורו עבור רובן נבס, השחקן שנמצא על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד.

* באנגליה מדווחים: צ'לסי תנסה לרכוש את מתייס דה ליכט בלמה של יובנטוס ונבחרת הולנד.

* יובנטוס בודקת אפשרות לשאול מאתלטיקו מדריד את רודריגו דה פול. מואיז קן עשוי לעשות את הדרך ההפוכה כחלק מהעסקה עבור קשר נבחרת ארגנטינה.

* עסקת ענק בדרך לחתימה, אורליאן טשואמני בדרך לריאל מדריד. על פי פבריציו רומאנו, קשר נבחרת צרפת סיכם את תנאיו האישיים, בעסקה שצפויה להגיע ל-100 מיליון יורו. על פי "אתלטיק", ריאל כבר "הגיעה לסיכום" עם מונאקו, ועלות העסקה (מחיר פלוס בונוסים שונים) תהיה מעל 100 מיליון יורו. המועדונים רק סוגרים את הקצוות והאישורים, לפני ההודעה הרשמית.

* סרג'י רוברטו יחתום על חוזהו החדש בברצלונה ביום שישי. רוברטו, אחד הקפטנים של הבלאוגרנה, קיצץ משמעותית בשכרו ויישאר במועדון גם בעונה הבאה. רוברטו בן ה-30 הוא תוצר מחלקת הנוער של הקטאלונים והוא בקבוצה הבוגרת ב-11 השנים האחרונות.

* כשלכולם ברור שהיא עומדת לאבד הקיץ את רוברט לבנדובסקי - באיירן מינכן עומדת להגיש לליברפול הצעה נוספת על סאדיו מאנה. ליברפול דחתה את ההצעה הראשונה (25 מיליון יורו, פלוס 5 מיליון בבונוסים), ותדחה גם את השנייה (35 מיליון) כשהיא מתעקשת לדרוש 50 מיליון על מנת לממן את התחליף שהיא מחפשת למאנה - דרווין נונייס, חלוץ בנפיקה.

* נמשכים המגעים בין ליברפול לאברדין על צירופו של קלווין ראמזי, הבלם הסקוטי המבטיח בן ה-18.

* על רקע עסקת לבנדובסקי, "מונדו דפורטיבו" מדווח: "בברצלונה מבינים שקודם הקבוצה צריכה למכור שחקנים ורק אחר כך תוכל לרכוש. השניים היחידים שמועמדים לממכירה הם פרנקי דה יונג ומרתין ברייטוויט. השאר יעזבו רק בהשאלה".

* ב"ספורט" מדווחים: אלכסיס סאנצ'ס ואנחל די מריה פנו לברצלונה והציעו את עצמם. די מריה הוא שחקן חופשי, ומעניין את ברצלונה במקרה שלא תצליח לצרף את ראפיניה מלידס. גם יובנטוס רוצה את די מריה, אבל הוא מעדיף לחזור לספרד.

* באנגליה טוענים: רומלו לוקאקו עושה הכל על מנת לעזוב את צ'לסי ולחזור לאינטר.

* ריאל מדריד רוצה את גבריאל ז'סוס? סיטי דורשת על החלוץ הברזילאי 50 מיליון יורו.

* "דיילי מייל" מדווח: מנצ'סטר סיטי וליברפול רוצות את בוקאיו סאקה, האנגלי של ארסנל, שמסיים חוזה עוד שנתיים. לא מדובר על מעבר בקיץ הנוכחי, אלא בקיץ הבא. ארסנל תנסה להאריך את חוזהו כמובן, אבל השחקן "מודע" להתעניינות בו, כך נטען.

עוד בוואלה!

לבנדובסקי: "משהו בי מת, רק ברצלונה על הפרק מבחינתי"

לכתבה המלאה
שחקן פריז סן ז'רמן אנחל די מריה חוגג שער. רויטרס
ברצלונה ויובנטוס על הפרק. די מריה/רויטרס

* אחרי שעזב רשמית את ריאל מדריד, גארת' בייל מתקשה למצוא קבוצה. לפי דיווחים בספרד, הוולשי הוצע לאתלטיקו מדריד בחינם - אבל הקולצ'ונרוס סירבו בנימוס. גם האקסית טוטנהאם לא מעוניינת להחזיר את בייל, ובתקשורת האנגלית טוענים שעומדות בפניו שתי אופציות עיקריות: לחתום בקרדיף סיטי מליגת המשנה באנגליה בחוזה לחצי שנה שיאפשר לו לבחון מחדש את האופציות אחרי המונדיאל, או לעבור לדי.סי יונייטד מה-MLS שחושקת בו במשך זמן רב.

* לפי פבריציו רומאנו, זלאטן איברהימוביץ' עשוי לדחות שוב את הפרישה ולהמשיך לעונה נוספת במילאן. החלוץ בן ה-40 סיים את העונה עם פציעה קשה שמצריכה ניתוח ותקופת התאוששות של 7-8 חודשים, אבל מעוניין להמשיך בקבוצה, גם אם יקבל שכר מופחת בצורה משמעותית. בנוסף, דיבוק אוריגי צפוי לחתום רשמית בקבוצה בימים הקרובים.

* לאנדרו פארדס מצהיר: אני מתכוון להישאר בפריז סן ז'רמן. ההבהרה של הקשר מגיעה על רקע הצעה שקיבל להצטרף לבוקה ג'וניורס. "אני לא עוזב את פ.ס.ז'. זה לא הזמן לעזוב את המועדון ולהצטרף לבוקה", אמר פארדס לתקשורת הארגנטינאית.

* רומאנו מדווח גם על התקדמות במגעים בין יובנטוס לסוכניו של פול פוגבה, שיקבל כ-8 מיליון יורו לעונה אם יחזור. יובה כבר "יותר מבטוחה" שפול פוגבה יחתום בשורותיה. עדיין נותרו פרטים קטנים בין הצדדים אבל פ.ס.ז' וריאל כבר הבינו לאן הרוח נושבת ומתמקדים במטרות רכש אחרות. במקביל יובה מחכה לתשובה סופית מאנחל די מריה, שמנהל במקביל משא ומתן עם ברצלונה.

* באיטליה דווח כי הבלם הסנגלי קאלידו קוליבאלי הודיע לנאפולי כי ברצונו לעזוב בחלון הנוכחי. ב"ספורט" הקטלאני טענו כי הוא מעניק עדיפות לברצלונה ורוצה להצטרף לאימוני טרום העונה.

* כשהיא מעריכה שקוליבאלי בדרך החוצה הקיץ, נאפולי עומדת לסכם על רכישת בלם ברייטון, לאו אוסטיגרד. עוד ברשימה של נאפולי לקיץ: ג'רארד דאולפאו.

* סוון בוטמן, בלמה של ליל, אמר ל-ESPN הולנד: "מילאן? אנחנו עובדים על זה. קשה לי להישאר מחוץ לעניינים כרגע, אני שומע על העסקה מדי יום. הדברים מתקדמים ואני מקווה שיתבהרו לפני טרום העונה".

* ב-RMC ספורט מדווחים: מאוריסיו פוצ'טינו יפוטר רשמית בימים הקרובים, פריז סן ז'רמן מחפשת מחליף וכעת כריסטוף גאלטייה כבר לא מסתיר את רצונו לעזוב את ניס ולעבור לאמן את האלופה.

* ב"קוריירה דלו ספורט" טוענים כי נאפולי נערכת לעזיבה של פביאן רואיס, שגם כך מחזיק בחוזה רק לעוד עונה, וצפויה להגיש הצעה על קרלוס סולר שיעזוב את ולנסיה בחלון הנוכחי.

* אדינסון קבאני יעבור לטורקיה? על פי TRT, האלופה טרבזונספור מנהלת מגעים עם החלוץ האורוגוואי שסיים את דרכו במנצ'סטר יונייטד.

* על פי TMW, אוסקר גרסיה מועמד לאימון פורטו במקרה שסרג'יו קונסייסאו יעזוב את אלופת פורטוגל בקיץ הקרוב (פ.ס.ז' הוזכרה כאפשרות). מאמן מכבי תל אביב לשעבר סיים עונה טובה בריימס, בה קידם לא מעט שחקנים צעירים, ואם יגיע לפורטו אז יזכה לאמן לראשונה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

* ז'ובאן קבראל, שחקן הכנף של ספורטינג ליסבון ששיחק בחצי העונה האחרונה כמושאל בלאציו, נמצא על הכוונת של מארסיי. ספורטינג דורשת כ-5-6 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully