וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה עלתה ל-0:1 על אנאדולו אפס, ריאל מדריד בגמר בספרד

וסלי קלע 17 נקודות ודה קולו הוסיף 13, הצהובים-כחולים שמרו על יתרון הביתיות עם 76:85 על אלופת אירופה שחסרה את מיצ'יץ' הפצוע. טבארס (23 ו-12 ריב') סידר לבלאנקוס 77:85 על באסקוניה ו-0:3 בסדרה חד צדדית

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.6/ספורט1

אנאדולו אפס זכתה לפני כשלושה שבועות ביורוליג, אבל את סדרת הגמר בטורקיה היא פתחה עם הפסד. הערב (שלישי) יצאה לדרך סדרת הגמר בין פנרבחצ'ה לאנאדולו אפס, והייתה זו המארחת שניצחה 76:85, שמרה על הביתיות ועלתה ל-0:1 בסיכום המשחקים בסדרה של הטוב מחמישה.

יאן וסלי שחקן פנרבחצ'ה. Epsilon, GettyImages
הוביל את קלעי פנרבחצ'ה. וסלי/GettyImages, Epsilon

אנאדולו עברה בחצי הגמר את גלאטסראיי עם 2:3 דרמטי בסיכום המשחקים, אבל איבדה במשחק האחרון את וסיליה מיצ'יץ' שנפצע ובקבוצה מקווים מאוד שיוכל לשוב לסדרת הגמר נגד פנרבחצ'ה, שבשלב הקודם עברה את דרושפאקה אחרי ארבעה משחקים.

בתום מחצית ראשונה צמודה שהסתיימה ב-37:37, פנר עצרה את אנאדולו על 16 נקודות בלבד ברבע השלישי וקלעה 22 מנגד, בפתיחת הרבע הרביעי כבר עלתה ליתרון דו ספרתי ועליו שמרה עד לסיום. יאן וסלי עם 17 נקודות (7 מ-9 מהשדה) ו-7 ריבאונדים הצטיין בשורות פנר, כאשר ננדו דה קולו תרם 13 נקודות ודווין בוקר הוסיף 11 נקודות.

בהיעדרו של מיצ'יץ' היו אלו רודריג בובואה (20 נקודות) ואלייז'ה בראיינט (13) שהוליכו את קלעי אנאדולו, שלצערה סבלה מערב שבו שיין לארקין קלע 8 נקודות בלבד (1 מ-4 מחוץ לקשת) ואיבד חמישה כדורים.

שחקן ריאל מדריד אדי טבארס. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. טבארס/רויטרס

* בספרד: אחרי שהתבשרה על כך שפאבלו לאסו מאמנה חטף התקף לב ולא יאמן עד לסיום העונה, ריאל מדריד הגיע למשחק לא פשוט בוויטוריה מול באסקוניה אחרי שני ניצחונות בית והשלימה סוויפ די קליל מבחינתה בדרך לגמר, שם היא תפגוש את המנצחת בסדרה בין ברצלונה לבדאלונה (1:1). הבלאנקוס פתחו את המשחק בסערה ויצרו פער מבטיח עם 14:25 כבר ברבע הראשון. מכאן ואילך קיבלנו משחק של חתול ועכבר כשבאסקוניה מנסה לצמק את הפער ורודפת אחרי יריבתה, אך לא באמת הצליחה לדגדג את ריאל, שקיבלה 23 נקודות ו-12 ריבאונדים מוולטר טבארס הנהדר. אדם האנגה הוסיף 18 וגבי דק היה חד עם 17 ושלוש שלשות. וויל בולדווין ניסה להחזיק במשחק את באסקוניה עם 26 נקודות, אבל סימונה פונטקיו (16) היה היחיד שסייע לו בפן ההתקפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully