וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי ממשיך להפעיל לחצים: "אני ובאיירן לא אויבים, רוצה שזה ייגמר"

חלוץ באיירן מינכן מגביר את הלחץ כדי לגרום לגרמנים לשחרר אותו לברצלונה: "אני יודע שעימותים עושים הרבה כותרות, אבל הבהרתי איך אני מרגיש"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.6/ספורט1

רוברט לבנדובסקי ממשיך להפעיל לחצים כבירים במטרה לעזוב את באיירן מינכן עוד הקיץ. חלוץ העל הפולני, לו יש חוזה עד הקיץ הבא, סיפק היום (שלישי) התייחסות נוספת למצבו בקבוצה הגרמנית והגביר את הלחצים לעזוב.

"אני מכבד את באיירן מינכן והחוקים. יש לי חוזה, אבל ניסיתי להבהיר למועדון איך אני מרגיש. הבהרתי למועדון ואמרתי בפומבי שאני לא מתכוון להאריך את החוזה שלי. אז בואו לא נדבר על העתיד שלי בבאיירן מינכן יותר. רציתי לשים סוף לספקולציות".

"תמיד נתתי את הכול עבור באיירו", הוסיף לבנדובסקי, "תמיד ניסיתי לעמוד בציפיות של הקבוצה והאוהדים. אני מעריך את האוהדים של באיירן, הם תמיד תמכו בי. אני רוצה שהסאגה הזו תסתיים. אני רוצה לדבר ברוגע ולא דרך התקשורת. אני יודע שעימותים עושים הרבה כותרות, אבל באיירן ואני לא אויבים. אני לא רוצה להגיד שום דבר על זה בגלל שנאמר ונכתב יותר מדי".

רוברט לבנדובסקי, שחקן באיירן מינכן. Alex Grimm, GettyImages
ממשיך להפעיל לחצים. לבנדובסקי/GettyImages, Alex Grimm

כידוע, לבנדובסקי מעוניין מאוד לעבור לברצלונה שמצידה מוכנה לפתוח את הארנק ולשלם לו שכר גבוה. בבאיירן כבר ביקרו את ההתנהלות של לבנדובסקי והיינר המנכ"ל אמר על הסוגיה: "ללבנדובסקי יש חוזה לעוד עונה - וחוזה הוא חוזה. אני מופתע שרוברט בחר לדבר על הנושא הזה בפומבי, לא הייתי עושה את זה במקומו. הוא בבאיירן כבר הרבה זמן, זכה בהרבה תארים והפך לשחקן הטוב בעולם. אני חושב שהוא יודע מה יש לו בבאיירן, ההערכה אינה חד צדדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully