וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן בני סכנין, פביאן ספורקסלדה, זומן לנבחרת סורינאם

6.6.2022 / 16:32

השחקן שנולד בהולנד להורים סורינאמיים פועל להשגת האישורים כדי להצטרף. המגעים עם דראפיץ' הופסקו, אלישע לוי מועמד לאמן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.6/ספורט1

מגנה הימני של בני סכנין, פביאן ספורקסלדה, זומן לנבחרת סורינאם. ספורקסלדה, שנולד בהולנד להורים ממוצא סורינאמי, מעוניין לקחת את ההזדמנות והחל לפעול להשגת האישורים שיוכיחו את זכאותו לאזרחות, על מנת להצטרף לנבחרת ממרכז אמריקה.

בנבחרת סורינאם משחקים שחקנים נוספים מליגת העל, כמו צ'ארון שרי ממכבי חיפה וחלאופילו פלייטר מבית"ר ירושלים, כשגם נייג'ל האסלביינק, ששיחק בעירוני קרית שמונה, הפועל באר שבע ובני סכנין, רשם תשע הופעות בנבחרת סורינאם ואף כבש בהן שמונה שערים. שרי, אגב, לא נוטל חלק בהתכנסות הנוכחית כיוון שביקש מראשי הנבחרת לא להתייצב, בגלל עומס.

ספורקסלדה, ששיחק בכל נבחרות הולנד הצעירות, הגיע לבני סכנין בחודש ינואר האחרון מדינמו טביליסי הגאורגית וכבש שער אחד ב-16 הופעות בליגת העל.

פביאן ספורקסלדה שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
בדרך לשתף פעולה עם שרי ופלייטר. ספורקסלדה/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, בני סכנין ממשיכה בבנייה לעונה הבאה ובקבוצה רצו מאוד לראות את סלובודן דראפיץ' על הקווים, אולם בין הצדדים היו פערים ובשל כך המאמן בחר להפסיק את המשא ומתן, בהחלטה משותפת עם סוכנו שמעון אבוחצירא. בסכנין יפנו כעת למועמדים אחרים, כאשר אחד השמות העיקריים שעל הפרק הוא זה של אלישע לוי, וגם האפשרות שחיים סילבס יישאר עדיין קיימת.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully